Store pik idiot!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.105 visninger
22 svar
0 synes godt om
16. september 2011

Anonym trådstarter

Mig der har skrevet grædefærdig debatterne!!!

Nu har jeg fandme fundet ud af, at idioten, som kaldte MIG sin kæreste, nu har fundet en anden, og nu mistænker jeg ham for, at have knaldet hende mens VI var sammen.  Jeg kunne gå FULDSTÆNDIGT AMOK!!!!!
Og samtidig, er jeg ked af det

Men stadig, var kommet lidt videre, så er mere vred, hvorfor fanden i helvede kunne bumsen ikke bare fortælle at han endten havde knaldet en anden mens vi var sammen, eller sige han ikke kunne lide mig alligevel ?????

Jeg brækker mig over hans barnlighed!  
Ryster af raseri!!!

Undskyld mit sure opstød, havde bare lige brug for at få brækket ud af min krop. (tænkt hvis han har knaldet med hende om lørdagen (der han started med at blive underlig) kommer hjem og været sammen med mig søndag, tror liiiige jeg skal et smut fordi lægen og tjekkes for nogle sygdomme der nede)  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2011

Bellinda89

Anonym skriver:

Mig der har skrevet grædefærdig debatterne!!!

Nu har jeg fandme fundet ud af, at idioten, som kaldte MIG sin kæreste, nu har fundet en anden, og nu mistænker jeg ham for, at have knaldet hende mens VI var sammen.  Jeg kunne gå FULDSTÆNDIGT AMOK!!!!!
Og samtidig, er jeg ked af det

Men stadig, var kommet lidt videre, så er mere vred, hvorfor fanden i helvede kunne bumsen ikke bare fortælle at han endten havde knaldet en anden mens vi var sammen, eller sige han ikke kunne lide mig alligevel ?????

Jeg brækker mig over hans barnlighed!  
Ryster af raseri!!!

Undskyld mit sure opstød, havde bare lige brug for at få brækket ud af min krop. (tænkt hvis han har knaldet med hende om lørdagen (der han started med at blive underlig) kommer hjem og været sammen med mig søndag, tror liiiige jeg skal et smut fordi lægen og tjekkes for nogle sygdomme der nede)  

Åhhhhh hvor jeg dog kender det /:

Havde selv en x der var sådan /: ..!! ARRRHH

Hvis du har brug for at snakke må du meget gerne skrive privat..

& lige et KÆÆÆÆÆÆMPE knus 

Anmeld

16. september 2011

Anonym trådstarter

Bellinda89 skriver:

Åhhhhh hvor jeg dog kender det /:

Havde selv en x der var sådan /: ..!! ARRRHH

Hvis du har brug for at snakke må du meget gerne skrive privat..

& lige et KÆÆÆÆÆÆMPE knus 

Tusinde mange tak

Jeg føler mig bare så dum

Anmeld

16. september 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

KÆMPE kram herfra  Og hold da kæft en nar

Men jeg kender det bestemt også godt, og man bliver så gal og vred og trist alt sammen på samme tid!

På den anden side... så er det jo ikke dig der går glip af noget, hvis han er sådan  Nok mere ham..!

Anmeld

16. september 2011

twinny

hold k*ft en stodder...

du får lige en  herfra.

Anmeld

16. september 2011

Anonym trådstarter

rikkeregnbue skriver:

KÆMPE kram herfra  Og hold da kæft en nar

Men jeg kender det bestemt også godt, og man bliver så gal og vred og trist alt sammen på samme tid!

På den anden side... så er det jo ikke dig der går glip af noget, hvis han er sådan  Nok mere ham..!

Ja, man bliver alt, og man kan ikke forklare hvordan. Man har lyst til at gå helt amok, og samtidig sætte sig til at tude helt vildt

Og tusinde mange gange tak

Nej, han går glip af noget rigtigt godt!!!

Anmeld

16. september 2011

Anonym trådstarter

Baby-støv skriver:

hold k*ft en stodder...

du får lige en  herfra.

Ja, kæmpe stodder, får helt kvalme inden i

Og tusnde tak

Anmeld

16. september 2011

MorTilEn2013Dreng

han er da bare en klam nar.. 

kæmpe  til dig 

Anmeld

16. september 2011

Clisolka

Åååååh jeg kender det også... Lad være med at spild mere af din tid på ham - han er ikke det værd 

Anmeld

16. september 2011

Anonym trådstarter

Malou&Anders skriver:

han er da bare en klam nar.. 

kæmpe  til dig 

Ja  dog den jeg har givet lov til at føle ALT for .. men så har jeg oplevet det.

Tusinde mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.