Endometriose, hvordan er jeres symptomer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2011

Muffin_girl

Anonym skriver:

Alle siger man skal tænke positivt, eller slet ikke tænke over det overhovedet, men det kan jo bare ikke lade sig gøre altid altså...

Nej vi er blevet henvist nu, så skal ringe og bestille tid på mandag.... Vi er blevet undersøgt for sødkvalitet og passage i æggeledere og der var intet galt, så nu bliver det spændende at se om gynækologen finder noget...

Kan jeg godt forstå du glæder dig til.. Det er skide træls og gå i uvisheden!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2011

Anonym trådstarter

AalborgPigen skriver:

Kan jeg godt forstå du glæder dig til.. Det er skide træls og gå i uvisheden!

Meget træls... Og alle de dumme tanker man får om alle mulige ting man kan fejle.. Man skræmmer jo sig selv fra vid og sans....

Anmeld

17. september 2011

Muffin_girl

Anonym skriver:

Meget træls... Og alle de dumme tanker man får om alle mulige ting man kan fejle.. Man skræmmer jo sig selv fra vid og sans....

Ja sådan er ens hjerne desværre bygget sammen .. man kan skabe ens masse ballade i ens hjerne. Det er noget æv..

Anmeld

17. september 2011

Anonym trådstarter

AalborgPigen skriver:

Ja sådan er ens hjerne desværre bygget sammen .. man kan skabe ens masse ballade i ens hjerne. Det er noget æv..

Det er rigtig æv... Langsomt begynder hele ens hverdag at dreje sig om projekt baby, hvorfor det ikke sker, hvad man mon fejler osv osv.... Det er bare rigtig dumt...

Anmeld

17. september 2011

Muffin_girl

Anonym skriver:

Det er rigtig æv... Langsomt begynder hele ens hverdag at dreje sig om projekt baby, hvorfor det ikke sker, hvad man mon fejler osv osv.... Det er bare rigtig dumt...

Ja man ser ikke andet end baby og gravide mennesker.. OG så kan man ikke andet end at tænke. Kan jeg i hvert fald ikke  

Anmeld

17. september 2011

Anonym trådstarter

AalborgPigen skriver:

Ja man ser ikke andet end baby og gravide mennesker.. OG så kan man ikke andet end at tænke. Kan jeg i hvert fald ikke  

Kan jeg heller ikke

Ville være rart hvis man bare kunne slå tankerne fra...

Anmeld

17. september 2011

Muffin_girl

Anonym skriver:

Kan jeg heller ikke

Ville være rart hvis man bare kunne slå tankerne fra...

Ja ville det. men krydser fingre for du snart finder ud af noget 

Anmeld

17. september 2011

Anonym trådstarter

AalborgPigen skriver:

Ja ville det. men krydser fingre for du snart finder ud af noget 

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.