kæreste frem børn ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.057 visninger
10 svar
0 synes godt om
16. september 2011

Nolle

min moar har fundet sammen med hendes eks-mand igen, han er virklig et svin. hverken mig eller min lillebror synes ikke hun skal finde sammen med ham igen - så vi har begge droppet hende. men alligevel ville hun være samme med ham slevom hun lige har "mistet" begge sine børn.. 

Hvad er jeres mening - ville I være sammen med en jeres børen ikke kan klare overhovet , slev om jeres børen er flyttet hjemme fra ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2011

lycly

Nej aldrig. Der kommer børn altså i første række .. 

Anmeld

16. september 2011

dorthemus

Hvad er der dog galt med ham?

Anmeld

16. september 2011

SjeBets

Ja hvis de ikke kunne komme med nogle ordenlige argumenter så skulle mine børn, mine forældre eller andre ikke bestemmer over hvad jeg skal eller hvad jeg ikke skal, Er der derimod ordenlige argumenter med i spil er det noget andet. Men ikke bare fordi vi kan ikke lide ham 

Anmeld

16. september 2011

MorTilEn2013Dreng

altså min mor er sammen med en jeg ikke kan li.. men dropper hende ikke af den grund.. jeg ser ham ikke og de ses kun i weekenderne.. altså så længe min mor er glad og lykkelig har jeg det fint bare jeg ikke skal glo på ham 

Anmeld

16. september 2011

Nolle

dorthemus skriver:

Hvad er der dog galt med ham?

1) Han ville ikke have at mig og min moar tager en tog til Vejle uden ham , fordi så skal min moar ned til hendes affære + han angklar hende få at have affære med alle mænd i hendes liv.

2) Han har igen respekt - få mig eller mig lille bror.

3) han bruger min moar som slave, han sidder bare på sin fladerøv og forventer hun gør alt! - min moar har lige vært på ferie uden ham, og han har ikke gjordt en skid der hjemme han igengang købt WC-Papir eller mad , det skal lige sige lille bror bor stadig hjemme. 

4) Hun må ikke have nogen venner fordi så har hun affære dem, og hun må ikke have det sjovt. hun SKAL blive hjemme få så ved han hvor hun er.. 

PLUS MEGET MERE !

Anmeld

16. september 2011

dorthemus

schonert skriver:

1) Han ville ikke have at mig og min moar tager en tog til Vejle uden ham , fordi så skal min moar ned til hendes affære + han angklar hende få at have affære med alle mænd i hendes liv.

2) Han har igen respekt - få mig eller mig lille bror.

3) han bruger min moar som slave, han sidder bare på sin fladerøv og forventer hun gør alt! - min moar har lige vært på ferie uden ham, og han har ikke gjordt en skid der hjemme han igengang købt WC-Papir eller mad , det skal lige sige lille bror bor stadig hjemme. 

4) Hun må ikke have nogen venner fordi så har hun affære dem, og hun må ikke have det sjovt. hun SKAL blive hjemme få så ved han hvor hun er.. 

PLUS MEGET MERE !

Sikke en charmetrold  Jeg håber din mor vågner op...også for hendes egen skyld

Anmeld

16. september 2011

B&J

Jeg har prøvet det samme med min mor men desværre det er jo hendes valg og vi kan intet gøre heldig vis efter vi har fået vores søn har det hjulpet rigtig meget at det er ham der kommer først, men håber din mor kommer på andre tanker det håber jeg selv om det er møg hammer træls

Anmeld

16. september 2011

SHERO

Jeg vil sige så længe man har hjemmeboende børn så har man et ansvar for hvem man "bringer" ind i hjemmet. Men er børnene voksne så synes jeg "børnene" bør acceptere forældrens valg, man kan ikke lade sine børn diktere hele ens liv, det vigtigeste er hun er forældreren er glad. Selvfølge skal man ikke acceptere vold osv, men ellers må man gå ud fra at personen selv er i stand til at sige fra...

Men kan godt se problematikken i din mor har din lillebror boende. Men synes da det er en skam at "droppe" sin mor fordi man ikke kan lide hendes kæreste, du ville vel også blive ked ked af det hvis det var modsat, hvis du virkelig elskede manden...

Anmeld

16. september 2011

sarahb

Jeg ville ALDRIG og jeg mener ALDRIG vælge en mand der ikk var god for mine børn eller jeg.. Uanset hvad!!!!!!

Og heldigvis vil min mor heller aldrig tage sådanne beslutninger....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.