Vores søn har fra start af fået mælkeerstatning (mme) da min mælk ikke var løbet til.
Så allerede på hospitalet fik han mme af et lille bære (snapseglas) og jeg måtte sidde med malkemaskinen som en anden malke ko og prøve at få det til at løbe til..
Det lykkedes endelig men så kunne lillemanden ikke finde ud af og sutte da han suttede på sin tunge..
Jeg hylede og hylede fordi at jeg følte at jeg ikke kunne give min søn mad.
Da vi kom hjem og han endelig begyndte at spise hos mig, havde jeg desværre ikke mælk nok, så vi måtte supplere men mme efter hvert måltid..
Efter 3½ mdr måtte jeg opgive og holde mig til at give ham flaske, for selvom jeg sad med malke maskinen kom der bare ikke mælk nok

Men vigtigst er jo at de små bliver dejlige mætte.
Når jeg ser tilbage på det idag han er nu 1år og 7 mdr. Tror jeg at jeg stressede alt for meget når jeg skulle amme og måske derfor mælken ikke ikke rigtig løb til??
Så hvis du selv føler at hun ikke blir ordenlig mæt så prøv med mme efter du har ammet. Spiser hun det så var hun ikke mæt, og så er det måske en ide at give hende en flaske inden hun skal sove så hun blir dejlig mæt og træt?
Håber det kunne hjælpe?? Go weekend
Anmeld