update "jeg har ooooondt"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

746 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. september 2011

Anonym trådstarter

ja så ligger jeg her på hospitalet, stadig med underlivssmerte, jeg er meget øm invendig, men de kan faktisk ikke se grunden hvorfor. jeg har aborteret fint selv, og der er ingen tegn på rester hverken ude eller inde i livmoderen.

de kan heller ikke lige finde en infektion, så har bare ondt uden grund. alt ser fint ud, men er indlagt indtil videre :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2011

B&J

jeg har ikke læst din den anden.. men lyder slet ikke godt håber de finder en løsning på hvorfor du har ondt

sender dig en masse vame krammer afsted til dig

Anmeld

16. september 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

jeg har ikke læst din den anden.. men lyder slet ikke godt håber de finder en løsning på hvorfor du har ondt

sender dig en masse vame krammer afsted til dig

tak skal du have det gør jeg også

Anmeld

17. september 2011

Snehund

Anonym skriver:

tak skal du have det gør jeg også

God bedring

Håber at du bliver godt og grundtigt undersøgt.

Knus og  varme tanker

Anmeld

17. september 2011

Anonym trådstarter

Tak skal i have

jeg er udskrevet igen, er dog ikke blevet meget klogere, men har fået noget smerte stillende med hjem, det er hvis bare ømhed i musklen i underlivet ....

Anmeld

18. september 2011

Snehund

Anonym skriver:

Tak skal i have

jeg er udskrevet igen, er dog ikke blevet meget klogere, men har fået noget smerte stillende med hjem, det er hvis bare ømhed i musklen i underlivet ....

Uh ha.

Det er umiddelbart godt, at det ikke ser ud til at være noget alvorligt. Selvom det godt nok lyder meget ubehageligt. Og uvished det er i sig selv opslidende. Godt at du er blevet undersøgt grundigt!

Håber meget, at det snart falder til ro af sig selv og at du hurtigt kommer ovenpå igen.

God bedring herfra og stort trøstende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.