Min datter har så lige skreget non-stop i en halv time..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

446 visninger
8 svar
0 synes godt om
16. september 2011

lycly

og jeg var ved at gå ud af mit gode skind til sidst! NEJ hvor er det hårdt.. Jeg ved godt at det er INGENTING i forhold til forældre med kolik børn (jeg føler SÅ meget med jer), men det var fandme hårdt, bare at stå der fuldstændig magtesløs. 

Igen er jeg bange for at hun er sulten. Hun spiser så lidt når hun spiser (jeg ammer). Jeg prøvede at få hende til at spise men hun skreg bare videre. Hun tager lige fat, sutter lidt, bliver sur og slipper. Og sådan kører den derudaf. Nu er hun så endelig dejset om af udmattelse tror jeg..

Nå, skulle bare lige ud med det tror jeg..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2011

Sitrani

LunaLykke skriver:

og jeg var ved at gå ud af mit gode skind til sidst! NEJ hvor er det hårdt.. Jeg ved godt at det er INGENTING i forhold til forældre med kolik børn (jeg føler SÅ meget med jer), men det var fandme hårdt, bare at stå der fuldstændig magtesløs. 

Igen er jeg bange for at hun er sulten. Hun spiser så lidt når hun spiser (jeg ammer). Jeg prøvede at få hende til at spise men hun skreg bare videre. Hun tager lige fat, sutter lidt, bliver sur og slipper. Og sådan kører den derudaf. Nu er hun så endelig dejset om af udmattelse tror jeg..

av, for den da Det lyder ikke sjovt...

Tror ikke din datter er sulten, når hun ikke tager mere fat når du ligger hende til, så det skal du ikke være bange for - måske hun bare var overtræt, og kunne ikke finde ordentlig hvile..?

Anmeld

16. september 2011

lycly

STN skriver:

av, for den da Det lyder ikke sjovt...

Tror ikke din datter er sulten, når hun ikke tager mere fat når du ligger hende til, så det skal du ikke være bange for - måske hun bare var overtræt, og kunne ikke finde ordentlig hvile..?

Ja, tror måske også hun var overtræt. Men det er et generelt problem det med amningen. Hun spiser ikke ret længe ad gangen. Som om brystet bliver tomt. Så når hun er ked af det , så det sgu ikke til at vide om hun overhoved et mæt.

Anmeld

16. september 2011

Sitrani

LunaLykke skriver:

Ja, tror måske også hun var overtræt. Men det er et generelt problem det med amningen. Hun spiser ikke ret længe ad gangen. Som om brystet bliver tomt. Så når hun er ked af det , så det sgu ikke til at vide om hun overhoved et mæt.

Min datter er cirka på alder med din, og har fået at vide, at de sagtens kan "tømme brystet" på 5 minutter i den alder, uden problemer... Og det vidste jeg ikke til at starte med, så jeg blev ved med, at lægge hende til, fordi hun begyndte at græde, og så blev hun mere hysterisk, og jeg prøvede og prøvede, for troede det var sult eller at jeg ikke havde nok mælk.... Men det viste sig, at det var fordi hun var mæt!! Og derfor blev hun sur, når jeg prøvede at give hende mere mad, hvilket jo er forståeligt nok....

Anmeld

16. september 2011

lycly

STN skriver:

Min datter er cirka på alder med din, og har fået at vide, at de sagtens kan "tømme brystet" på 5 minutter i den alder, uden problemer... Og det vidste jeg ikke til at starte med, så jeg blev ved med, at lægge hende til, fordi hun begyndte at græde, og så blev hun mere hysterisk, og jeg prøvede og prøvede, for troede det var sult eller at jeg ikke havde nok mælk.... Men det viste sig, at det var fordi hun var mæt!! Og derfor blev hun sur, når jeg prøvede at give hende mere mad, hvilket jo er forståeligt nok....

Ja jeg gør nøjagtig det samme ! Det giver da egentlig god mening det du siger, det kan da godt være hun faktisk er mæt så Det er da også skide irriterende hele tiden at få tilbudt mad når man ikke er sulten

Anmeld

16. september 2011

Sitrani

LunaLykke skriver:

Ja jeg gør nøjagtig det samme ! Det giver da egentlig god mening det du siger, det kan da godt være hun faktisk er mæt så Det er da også skide irriterende hele tiden at få tilbudt mad når man ikke er sulten

Hahahaha.. Ja, det er jo det!

Det lyder nemlig nøjagtig som min datter! Man forstår bare ikke lige hvordan de kan spise så hurtigt.. Får hun fra begge bryster hver gang, eller hvordan...?

Hvis hun ikke får fra begge bryster, som min pige gør, så prøv at tilbyde hende det andet bryst, når hun bliver sur på det første.... Så kan du hurtigt aflæse om hun er mæt eller ej, for hvis hun bliver sur lige med det samme, ved det andet bryst, så er det fordi pigen er mæt

Anmeld

16. september 2011

camillakrath

LunaLykke skriver:

Ville bare lige sende dig et

Man kan bare føle sig så magtesløs.

Hvor gammel er din datter?

Anmeld

16. september 2011

lycly

camillakrath skriver:

Ville bare lige sende dig et

Man kan bare føle sig så magtesløs.

Hvor gammel er din datter?

Tak

Hun er 2 mdr. Så det er bare svært at tyde hende 

Anmeld

16. september 2011

camillakrath

LunaLykke skriver:

Tak

Hun er 2 mdr. Så det er bare svært at tyde hende 

Årh :/ Ja så er det simpelthen så svært.

Min søn er 5 måneder. Så er det lidt nemmere at finde ud af hvad de vil.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.