Puslingen :-) kik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2011

2721

bullerbassen skriver:

Hej

Kan ikke lige gennemskue udfra mønstert hvilken str der vil passe bedst. Har målt dem jeg har der ligger str 2 år.

Der måler ben indvendig 31 cm

Fra smæk kant til skridt 35 cm

Fra skulder strop til skridt  46

Så vil gættet på at et nummer mindre vil der være 3-4 cm forskel på målene ...

Umm ja, det kan jeg godt se. Charlie er ret lang, men hans ben er unægteligt meget korte. Måske det bare skal være en str 2 år hvor du gør benene korter?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2011

bullerbassen

Puslingen skriver:

Umm ja, det kan jeg godt se. Charlie er ret lang, men hans ben er unægteligt meget korte. Måske det bare skal være en str 2 år hvor du gør benene korter?

Det kunne jeg gøre  for det er lidt svært med skridt længden ...

De 23 cm er det ham du har målt eller et par bukser han passer ?

Anmeld

27. september 2011

2721

bullerbassen skriver:

Det kunne jeg gøre  for det er lidt svært med skridt længden ...

De 23 cm er det ham du har målt eller et par bukser han passer ?

Ja det var det jeg tænkte
Skridt længden er målt på ham, fra hans ble(Tom) til jorden, jeg gav ham lige en halv cm mere.
Men kan lige måle hans bukser da de jo skal kunne holde benene forholdsvis dækket selv når de er bukket

Anmeld

27. september 2011

bullerbassen

Puslingen skriver:

Skridt længden er målt på ham, fra hans ble(Tom) til jorden, jeg gav ham lige en halv cm mere.
Men kan lige måle hans bukser da de jo skal kunne holde benene forholdsvis dækket selv når de er bukket

Det ville nok give et mere præcist mål - får det bliver for koldt med stumpe bukser

Anmeld

27. september 2011

2721

Puslingen skriver:

29 cm er skidt længden På bukserne de er lidt lange til ham,men det er meget smart i forhold til når han bukker benene

Anmeld

27. september 2011

2721

bullerbassen skriver:

Det ville nok give et mere præcist mål - får det bliver for koldt med stumpe bukser

Du du har så evigt ret.
Det eneste minus er han går og jokker i dem, fordi de er lige liiiidt for lange, men heller det en at han fryser.

Anmeld

27. september 2011

bullerbassen

Puslingen skriver:

Du du har så evigt ret.
Det eneste minus er han går og jokker i dem, fordi de er lige liiiidt for lange, men heller det en at han fryser.

Hi hi det tror jeg ikke han kommer til - der er elestik i benene så det skulle bare komme til at pose lidt ekstra.

Men hvis du måler hans bukser han passer , tror du så ikke det passer meget fint .

Prøv lige og mål ham fra Skulder - til gulv , når han står op ( hvis du kan fange ham )

Så vi også får den fulde længde af ham....

Anmeld

27. september 2011

bullerbassen

Puslingen skriver:

29 cm er skidt længden På bukserne de er lidt lange til ham,men det er meget smart i forhold til når han bukker benene

Ok det er ikke så meget mindre end dem jeg har der ligger str 2 , hvis jeg så bare ikke ligger de 2 cm til som jeg normalt gør til ombuk - så skulle det vel passe...

Er det det vi gør - str 2 år - håber ski jeg kan få dem til at passe ham ...

Men udfra de mål tror du så ikke det kommer til at passe - det jo bedre der er lidt hænge røv end han ikke kan bukke sig . Der kan jo altid tages af benene ...

Anmeld

27. september 2011

2721

bullerbassen skriver:

Hi hi det tror jeg ikke han kommer til - der er elestik i benene så det skulle bare komme til at pose lidt ekstra.

Men hvis du måler hans bukser han passer , tror du så ikke det passer meget fint .

Prøv lige og mål ham fra Skulder - til gulv , når han står op ( hvis du kan fange ham )

Så vi også får den fulde længde af ham....

Det lyder godt
Han er fra skulder til gulv 64cm.
Jo, jeg syntes det lyder meget fornuftigt
Hængerøv kan nu være ganske kørt
Ej,det lyder godt, han har ret tynde ankler ogi følge andres kommentar små fødder

Anmeld

4. oktober 2011

bullerbassen

Puslingen skriver:

Ja for søren da
Det ser godt ud
Uh hvor jeg glæder mig?
hvad bliver prisen?

Så blev de færdige - håber de er som du forventede

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.