Svige og smerte i tissekonen og i skeden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

75.490 visninger
14 svar
0 synes godt om
16. september 2011

Leonora

Vi har i nat haft en ulykkelig datter (3 1/2 år) som har klaget over svigen og smerte i tissekonen.
Jeg husker tydeligt da jeg selv var barn at have oplevet det samme...

Vi sad flere gange i badet i nat og brusede med køligt vand. Det hjalp men efter 10 min gjorde ondt igen

Jeg smurte med zink men det havde ingen særilig effekt.
Til sidst gav jeg 250 mg panodil stik pille og det fik hende til at sove resten af natten fra kl 3.

Er der nogle af jer skønne tøser der kender til denne problematik og hvad kan man gøre ????

Det skal siges at hun ikke havde ondt ved vandladning så jeg mener ikke der er tale om en urinvejs inf.

Hun havde heller ikke ondt til morgen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2011

afrobabies

Leonora skriver:

Vi har i nat haft en ulykkelig datter (3 1/2 år) som har klaget over svigen og smerte i tissekonen.

Vi sad flere gange i badet i nat og brusede med køligt vand. Det hjalp men efter 10 min gjorde ondt igen

Til sidst gav jeg 250 mg panodil stik pille og det fik hende til at sove resten af natten fra kl 3.

Er der nogle af jer skønne tøser der kender til denne problematik og hvad kan man gøre ????

Det skal siges at hun ikke havde ondt ved vandladning så jeg mener ikke der er tale om en urinvejs inf.

Jeg synes at i skulle få det jekket hos lægen.... Kiggede du efter, om det var rødt/betændt af en art? Bruger hun ble?

Anmeld

16. september 2011

Fru.Mäes <3

ÅHHH, husker det osse ganske tydligt selv!!!

Havde det på samme måde som dig - midt nat stod man INDE i bruseren og skyllede alt hvad man kunne!!

Jeg havde svamp - i en alder af 3 år.. Jeg har og har altid haft en træls PH-værdi i skeden - og det har gjort at HELE mit liv har jeg døjet med svamp..

Så ville tage til lægen og få dem til at kigge på hende, og fortælle dem om hvad problemet er..

Krams Rikke

Anmeld

16. september 2011

Leonora

afrobabies skriver:

Jeg synes at i skulle få det jekket hos lægen.... Kiggede du efter, om det var rødt/betændt af en art? Bruger hun ble?

Ja hvis det blir det samme i nat så må vi til lægen
Hum er renligt og jo hun var rød men det kan også skyldes at hun hele tiden pillede sig dernede fordi det gjorde ondt

Jeg håber ikke det kommer igen for det var synd for hende

Tak for svar og go week

Anmeld

16. september 2011

Leonora

Felix's Mor

ÅHHH, husker det osse ganske tydligt selv!!!

Havde det på samme måde som dig - midt nat stod man INDE i bruseren og skyllede alt hvad man kunne!!

Jeg havde svamp - i en alder af 3 år.. Jeg har og har altid haft en træls PH-værdi i skeden - og det har gjort at HELE mit liv har jeg døjet med svamp..

Så ville tage til lægen og få dem til at kigge på hende, og fortælle dem om hvad problemet er..

Krams Rikke

Ja jeg tænker også det kan være ubalance i ph værdi og hvis vi oplever det igen må i til lægen..

Jeg husker selv hvordan min mor brusede mig og blæste med en hårdtørre til jeg sov....ik sjovt

Tak for svar og rigtig go week

Anmeld

16. september 2011

Fru.Mäes <3

Leonora skriver:

Ja jeg tænker også det kan være ubalance i ph værdi og hvis vi oplever det igen må i til lægen..

Jeg husker selv hvordan min mor brusede mig og blæste med en hårdtørre til jeg sov....ik sjovt

Tak for svar og rigtig go week

Held og lykke med det  OG det var så lidt...

Og GOD weekend til dig osse

Anmeld

16. september 2011

BABYPIGEnr4

Leonora skriver:

Der er flere muligheder, som fx. svamp, blærebetændelse, overfølsomhed for syren i tis eller eksem. Du skal nok gå til lægen med hende. Jeg ville starte med at koge nogle stofbleer i små stykker og lægge dem på, når de er kølet af. Du kan lægge en bøtte i køleskabet med dem og bruge løbende. Det hjælper mod rød numse. 

Babyeste hilsner fra Helle (34+3)

Anmeld

16. september 2011

Leonora

BABYPIGEnr4 skriver:

Der er flere muligheder, som fx. svamp, blærebetændelse, overfølsomhed for syren i tis eller eksem. Du skal nok gå til lægen med hende. Jeg ville starte med at koge nogle stofbleer i små stykker og lægge dem på, når de er kølet af. Du kan lægge en bøtte i køleskabet med dem og bruge løbende. Det hjælper mod rød numse. 

Babyeste hilsner fra Helle (34+3)

Gid ja kogt vands klude...det brugte jeg jo da hun var baby...
Go ide og det vil straks gøre hvis vi skal have samme problem i nat.

Tak for reminder
Og ja vi have lægen til at se på det hvis det forsætter for det var ik sjovt...og typisk at det skal være om natten. Det var det også altid da jeg var barn

Go week

Anmeld

16. september 2011

Gaia

Da det område ersådan et vigtige sted så ville jeg gå til lægen uanset hvad.

Anmeld

16. september 2011

Leonora

Gaia skriver:

Da det område ersådan et vigtige sted så ville jeg gå til lægen uanset hvad.

Ja det bør vi nok gøre. Jeg ringer til egen læge mandag og hvis vi oplever det samme i week må vi have fat i vagt lægen

Tak for svar og go week

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.