Jer med DunoDuo og vinterbørn HJÆLP!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.187 visninger
13 svar
0 synes godt om
16. september 2011

Mauser.

Ja efter lang tids spekulation må jeg altså have et godt råd, Jeg skal have mit første barn her til Oktober og jeg har købt en DuniDuo med dobbelt dun dyne til hende, spørgsmålet er så bare :

Brugte i flyverdragt til baby selvom i havde DuniDuo, jeg kan simpelthen ikke finde ud af om det bliver "for varmt" med så tyk en "dyne" hele vejen rundt om kroppen + flyverdragt ??
Overvejer derfor at bruge varm strik trøje og så selvfølgelig hue + vanter og så ingen flyverdragt ??

HJÆLP ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2011

henh01

Hej

Jeg har barnf ra nov og han havde kun en body og sine bukser på i posen. Faktisk brugte vi kun 1 dyne da den simpelthen er så lækker varm

Men prøv dig frem, jeg ville ikke mene det var nødvendigt med en flyverdragt, måske en tyndere fleece jakke bare og så hue selvf.

Anmeld

16. september 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg har en dreng fra oktober og han havde en trøje, tynd hue og små vanter på  (evt strømper - de er ikke nemme, at pille af) på.

Anmeld

16. september 2011

Mauser.

henh01 skriver:

Hej

Jeg har barnf ra nov og han havde kun en body og sine bukser på i posen. Faktisk brugte vi kun 1 dyne da den simpelthen er så lækker varm

Men prøv dig frem, jeg ville ikke mene det var nødvendigt med en flyverdragt, måske en tyndere fleece jakke bare og så hue selvf.

Okay, mange tak .. er ved at blive skør, for kan ikke helt finde ud af om jeg skal invistere i en lækker flyverdragt, men tror at jeg lader vær og giver hende en varm strik trøje på i stedet (; den er jo GODT VARM sådan en DuniDuo og hun skulle nødig ligge og "koge over" jo (;

Anmeld

16. september 2011

Mauser.

MoarHvidovre skriver:

Jeg har en dreng fra oktober og han havde en trøje, tynd hue og små vanter på  (evt strømper - de er ikke nemme, at pille af) på.

Okay mange tak, tænker også selv at det bliver FOR VARMT med en flyverdragt under :/

Anmeld

16. september 2011

henh01

Mulleunge skriver:

Okay, mange tak .. er ved at blive skør, for kan ikke helt finde ud af om jeg skal invistere i en lækker flyverdragt, men tror at jeg lader vær og giver hende en varm strik trøje på i stedet (; den er jo GODT VARM sådan en DuniDuo og hun skulle nødig ligge og "koge over" jo (;

vi havde en fleece flyverdragt som vi brugte når vi skulle køre bil osv

Anmeld

16. september 2011

Mauser.

henh01 skriver:

vi havde en fleece flyverdragt som vi brugte når vi skulle køre bil osv

Det skal vi ikke, har ikke bil (; så det er kun til barnevognen ..

Anmeld

16. september 2011

Mor til L&S

Mulleunge skriver:

Ja efter lang tids spekulation må jeg altså have et godt råd, Jeg skal have mit første barn her til Oktober og jeg har købt en DuniDuo med dobbelt dun dyne til hende, spørgsmålet er så bare :

Brugte i flyverdragt til baby selvom i havde DuniDuo, jeg kan simpelthen ikke finde ud af om det bliver "for varmt" med så tyk en "dyne" hele vejen rundt om kroppen + flyverdragt ??
Overvejer derfor at bruge varm strik trøje og så selvfølgelig hue + vanter og så ingen flyverdragt ??

HJÆLP ..

Ingen flyverdragt her - det blev ALT for varmt.

Min datter lå i hendes alm tøj og en uld trøje, uld hue og uld futter og hun var DEJLIG VARM når hun kome op

Anmeld

16. september 2011

Mauser.

Mor til Liva skriver:

Ingen flyverdragt her - det blev ALT for varmt.

Min datter lå i hendes alm tøj og en uld trøje, uld hue og uld futter og hun var DEJLIG VARM når hun kome op

Skøøøønt (; jamen jeg har jo tænkt det samme.

Anmeld

16. september 2011

Clisolka

Mulleunge skriver:

HJÆLP ..

Isabella er fra slut oktober og vi havde ikke en DuniDuo - det er hun et alt for varmt barn til 

Her lå hun i sit tøj i en fleecedragt, så var hun varm, når hun kom ind igen (dog med vanter og små sko på indenunder også)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.