Benløsefugle

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

703 visninger
6 svar
0 synes godt om
16. september 2011

Guldet

Sidder lige og overvejer hvad vi skal have til aftensmad..

også kom jeg i tanke om at jeg engang har fået benløsefugle.. og det smagte så godt! Men har aldrig lavet det selv..

har været inde og google opskrifter.. men det lyder vil kompliceret.. eller er det let nok??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2011

henh01

Hej

det er super nemt.

Jeg lavede dem for første gang i sidste uge. Brunede dem godt på alle sider, skar et løg ud i store stykker som jeg kom på panden, hældte vand på og en halv boullion terning i vandet. Lod det stå i 50 min (mener jeg) og da de var færdige kom jeg jævner i den væske der var på panden som kødet havde stegt i til det var sauce tykt lidt kolør salt og peber. Servede det med hjemmelavet fritter. MUMS!

Anmeld

16. september 2011

henh01

henh01 skriver:

Hej

det er super nemt.

Jeg lavede dem for første gang i sidste uge. Brunede dem godt på alle sider, skar et løg ud i store stykker som jeg kom på panden, hældte vand på og en halv boullion terning i vandet. Lod det stå i 50 min (mener jeg) og da de var færdige kom jeg jævner i den væske der var på panden som kødet havde stegt i til det var sauce tykt lidt kolør salt og peber. Servede det med hjemmelavet fritter. MUMS!

nå ja, fyldte dem med persille først inden jeg stegte dem.

Anmeld

16. september 2011

Guldet

henh01 skriver:

nå ja, fyldte dem med persille først inden jeg stegte dem.

ihh det kan være man skal springe ud i det  Kan man sagtens finde tynde skiver oksekød?? og spæk.. synes aldrig jeg har set det..

Anmeld

16. september 2011

henh01

Mor- til pige skriver:

ihh det kan være man skal springe ud i det  Kan man sagtens finde tynde skiver oksekød?? og spæk.. synes aldrig jeg har set det..

jeg købte dem rullet i superbest

Anmeld

16. september 2011

Guldet

henh01 skriver:

jeg købte dem rullet i superbest

ihh hvor nemt.. håber jeg kan finde dem færdigrullet også Tak for inputs..

Så tror jeg dagens ret står på benløsefugle med hjemmelavet kartoffelmos og rødbeder  nam nam .. elsker denne gode sovs man får ud af det

Anmeld

16. september 2011

Maja88

man spørger en slagter efter kød til roulader....

flader dem ud.. salt og peber.. lidt løg og en skive bacon.... ruller sammen....

bruner dem af... ligges i en stegeso.. dækkes med vand og småsimrer i 3 timer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.