hvad giver i dem på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.024 visninger
18 svar
0 synes godt om
16. september 2011

DLM

Hvad giver i de små på ud og sove en dag som i dag? ved ikke om jeg skal give jakke på eller om en trøje er nok.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2011

Mor til L&S

DLM skriver:

Hvad giver i de små på ud og sove en dag som i dag? ved ikke om jeg skal give jakke på eller om en trøje er nok.

Min datter har både trøje og en molo fleece jakke med i DP til at sove i - Så tror hun kommer ud at sove i fleece jakken i dag

Anmeld

16. september 2011

Mor Til Oktober Børn

DLM skriver:

Min prinsesse har jakke og hue med i VS så må de vurdere, men synes at det faktisk blæser lidt hernede i Korsør så tør ikk andet med huen . Men stoler på VS giver hende det på som passer til vejret

Anmeld

16. september 2011

DLM

MillesMor111010 skriver:

Min prinsesse har jakke og hue med i VS så må de vurdere, men synes at det faktisk blæser lidt hernede i Korsør så tør ikk andet med huen . Men stoler på VS giver hende det på som passer til vejret

Jeg synes det er svært at bedømme med det vejr vi har. 14 grader og sol

Anmeld

16. september 2011

Benjamins'mor

En langærmet trøje, min søns barnevogn er sort. Så han får det nemt for varmt. 

Anmeld

16. september 2011

DLM

benjamins'mor skriver:

En langærmet trøje, min søns barnevogn er sort. Så han får det nemt for varmt. 

Det er vores barnevogn nemlig også så jeg vil ikke koge ham Jeg tror også en trøje er meget passende

Anmeld

16. september 2011

Benjamins'mor

DLM skriver:

Det er vores barnevogn nemlig også så jeg vil ikke koge ham Jeg tror også en trøje er meget passende

Ja, du skal tænke på han/hun jo også har dyne på. 

Nogle gange når jeg henter min søn i DP og han stadig ligger og sover, har han en mega tyk jakke på, hue og dynen næsten op over hovedet, kan blive så sur for når jeg så tager ham op sveder han helt vildt.

Anmeld

16. september 2011

Mor Til Oktober Børn

DLM skriver:

Jeg synes det er svært at bedømme med det vejr vi har. 14 grader og sol

Ja synes oss det er svært

Anmeld

16. september 2011

TbCp

Jeg har puttet dagplejeungerne i deres tøj, altså det de har haft på indenfor i løbet af dagen, så ikke nogen ekstra jakke, hue eller lign.
De to af dem står i læ i carporten og den sidste i læ i et skur så synes ikke der er behpv for mere tøj og de fryser bestemt heller ikke når jeg tager dem op.

Anmeld

16. september 2011

spj

Min datter har bare sit almindelige tøj på i dag. En kort ærmet body, en langærmet t-shirt og bukser også er der ikke overlæder på barnevognen. Selvom hun står i skyggen og sover siger babyalarmen at der er 24 grader i barnevognen, så der er jo rigelig varmt.

Jeg har været på legeplads med hende i dag og på den legeplads kommer der en masse private dp. Der kommer så en far og aflevere sin søn som var iklædt vinterstøvler og en tyk jakke med en flise trøje under . Dp moren drillede faren lidt og da han så var gået tog hun noget af hans tøj af. Han havde så også uld undertøj og en bluse inden under. Efter en times tid fik han så også kondisko på.

Det kan være svært at klæde dem på nu hvor det er begyndt at blive koldere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.