Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Synes jeg ville vise min lille guldklump frem Hun er nu 8½mdr :O:O!! Og der er fuld fart over feltet - for en 3 ugers tid siden begyndt hun at kravle, og nu rejser hun sig op ad ALT og tuller rundt, hun er over det hele og vi skal ikke miste hende af synes mere end 30 sek så er hun på opdagelse i kattensmad, på vej ud i haven, ind under vores seng eller gemmer sig på badeværeslet. Hun er begyndt at tage godt på igen sidst vi var til tjek var hun stadig under 8kg og 69,5 cm lang, så lidt i den lave ende med vægten. Men nu er vi så småt ved at få grøden ind i en rutine igen. Stadig ingen tænder, selvom de har vist sig på vej siden hun var knap 4 mdr Vi bliver smidt i seng kl 20/21 og sover lige ind til næste morgen dog vågner hun en gang imellem ved hun har vendt sig eller hun ikke kan finde sutten. som hun så har i hånden. *DoH* :p Vores hjem ligner en slagmark når hun har været i krig med alt sit legetøj, så nu har vi næsten opgivet at rydde pænt op og til side før hun er i seng
Nu skal vi på ferie ved svigerfamilien i næste uge, og vi glæder os alle. Er dog meget spændt på hvordan hun tager flyveturen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Dejlig tøs Og utroligt så hurtigt tiden går.
Kan huske den tid fra Hussein, hvordan man konstant er på for ellers laver de ulykker Men det er også sjovt og alle deres små eventyr giver stof til mange sjove historier når de bliver ældre
december-babyen skriver: Dejlig tøs Og utroligt så hurtigt tiden går. Kan huske den tid fra Hussein, hvordan man konstant er på for ellers laver de ulykker Men det er også sjovt og alle deres små eventyr giver stof til mange sjove historier når de bliver ældre
Jaa! Ej vi griner altså også tit ad hende -især når hun tuller rundt og pludselig bliver mega sur fordi hun ikke kan finde ud af at sætte sig ned igen.
Mileva skriver: Jaa! Ej vi griner altså også tit ad hende -især når hun tuller rundt og pludselig bliver mega sur fordi hun ikke kan finde ud af at sætte sig ned igen.
Kan lige se hende for mig
december-babyen skriver: Kan lige se hende for mig
Hun ligner nok desværre sin mor lidt for meget lig epå det punkt
Hvor er hun skøn
Udviklingen det første år er helt vild, og det kan godt være lidt svært at følge med
Min søn bliver snart 2 år, og hans sprog udvikler sig helt vildt i øjeblikket, det er så sjovt at høre
Eiii hvor er hun dog blevet stor
Jeg håber I får en rigtig dejlig tur.
KærligstSussie
Nessie skriver: Hvor er hun skøn Udviklingen det første år er helt vild, og det kan godt være lidt svært at følge med Min søn bliver snart 2 år, og hans sprog udvikler sig helt vildt i øjeblikket, det er så sjovt at høre
Lige pludselig sker der en heeel masse og så stopper det igen.. Synes det er så skøbt at gå hjemme og følge hende dagligt, men bliver nu godt at komme ud igen efter barsel
SussieThyssen skriver: Eiii hvor er hun dog blevet stor Jeg håber I får en rigtig dejlig tur. KærligstSussie
Taak! Håber vi får lidt sol hist og her Jaa, hun er ikke det lille pur på knap 3 kg mere
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128