Nu synes jeg snart det er FOR meget, piger....!!!!:o/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2009

Bastian

Ok måske i en større noooooget større, og det ville ikke være et kønt syn . Det går ellers derudaf med vægttabet på trods af sygdom. Det er godt at jeg er topmotiveret!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2009

Honningblomst

Bastian skriver:

Ok måske i en større noooooget større, og det ville ikke være et kønt syn . Det går ellers derudaf med vægttabet på trods af sygdom. Det er godt at jeg er topmotiveret!

Så kan du jo snart passe en mindre størrelse....super at du holder ved og har motivationen i top...hvor meget har du tabt??
Jeg er startet med træning og venter nu på at vægten går op og der skal jeg nok lige holde fast i mig selv for ikke at blive trist over det....må måle mig også.
Men det er bare skønt at gøre noget for sig selv, ikke??
Knus..

Anmeld

20. januar 2009

Bastian

Jeg har tabt omkring de 3 1/2 kilo på 2 1/2 uge ved at følge vægtkonsulenternes program, så jeg spiser kæmpe portioner (det kræver sit at udtænke madeplan, hakke grøntsager i lange baner osv. når man dårligt kan slæbe sig ud i køkkenet). Når jeg har tabt fem, som er mit første delmål, bestiller jeg tid hos en dyr frisør og får en lækker ny frits

Anmeld

20. januar 2009

Honningblomst

Bastian skriver:

Jeg har tabt omkring de 3 1/2 kilo på 2 1/2 uge ved at følge vægtkonsulenternes program, så jeg spiser kæmpe portioner (det kræver sit at udtænke madeplan, hakke grøntsager i lange baner osv. når man dårligt kan slæbe sig ud i køkkenet). Når jeg har tabt fem, som er mit første delmål, bestiller jeg tid hos en dyr frisør og får en lækker ny frits

Det er sgu flot...stort tillykke med det!!!
Og super at forkæle sig selv på den måde som du gør...det giver lige motivationen endnu et hak op, ikke...??

Anmeld

20. januar 2009

Bastian

Jo klart det hjælper på motivationen!

Nå nu vil jeg slæbe min gamle 3 1/2 kilo lettere krop i seng og håbe, at jeg vågner op i morgen helt rask (og vejende 5 kilo mindre, men begge dele er ønsketænkning). Godnat

Anmeld

20. januar 2009

Honningblomst

Bastian skriver:

Jo klart det hjælper på motivationen!

Nå nu vil jeg slæbe min gamle 3 1/2 kilo lettere krop i seng og håbe, at jeg vågner op i morgen helt rask (og vejende 5 kilo mindre, men begge dele er ønsketænkning). Godnat

Sov godt sæde dig....smiler...og om kort tid er du jo 5 kg lettere, ikke?
Nat nat...

Anmeld

21. januar 2009

Miamaja

uha.. beholde buks hvis ikke det var yderst nodvendigt at aflevere tilbage

Anmeld

21. januar 2009

Mca<3

Øv jeg kender godt følelsen ..
Tit jeg har fundet en lille fin p bøde efter en god shoppe tur Men har sgu ikke afl. noget tilbage ,, så ville det jo være dobbelt så trist .. Du har lige fået børne check også så mon ikke det går at beholde dem ???????

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.