Valgkage...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.919 visninger
14 svar
0 synes godt om
15. september 2011

Zafir

Totalt mega lækker mums...
Selvom der ikke er super meget at fejre, for mig idag. Mit parti er blevet landets største, men vi har mistet regeringsmagten...
Så selvom der er mest blå kage tilbage, såeee.

MEN kagen smagte godt! Tak til Tine for opskriften. Syns jeg var kørt fast i de samme bunde hvergang, så jeg lavede sådan en banankage (som IKKE smagte af banan ) med chokoladestykker i også et daaaaaarjlig tykt lag frisk ananas mousse i midten. MÅÅÅÅMS, den var bare for lækker maaan

og havde faktisk behersket mig så meget i størrelsen, at der kun var et enkelt stykke tilbage?! - Det tror jeg aldrig jeg har prøvet før.
11 voksne og 6 børn til stegtflæsk og persille sovs og valgkage

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2011

afrobabies

Zafir skriver:

Selvom der ikke er super meget at fejre, for mig idag. Mit parti er blevet landets største, men vi har mistet regeringsmagten...

MEN kagen smagte godt! Tak til Tine for opskriften. Syns jeg var kørt fast i de samme bunde hvergang, så jeg lavede sådan en banankage (som IKKE smagte af banan ) med chokoladestykker i også et daaaaaarjlig tykt lag frisk ananas mousse i midten. MÅÅÅÅMS, den var bare for lækker maaan

og havde faktisk behersket mig så meget i størrelsen, at der kun var et enkelt stykke tilbage?! - Det tror jeg aldrig jeg har prøvet før.

Den ser god ud, håber den smagte godt

Anmeld

15. september 2011

Zafir

afrobabies skriver:

Den ser god ud, håber den smagte godt

Totalt godt

Anmeld

15. september 2011

afrobabies

Zafir skriver:

Totalt godt

Jeg er lidt misundelig

Anmeld

15. september 2011

Mumto3

Selvom jeg er politisk uenig med dig, så synes jeg at skriften på kagen er genial!!! Det var godt tænkt!!! (altså når man er til blå blok)

Anmeld

15. september 2011

moars

arhhh mums...her var valgkagen købt men smagte ok...også efter stegt flæsk og bedstes citronfromage. PUHAA 

men i sorgens stund er det tilladt at trøstespise

Anmeld

15. september 2011

Hansen97

Zafir skriver:

Uhuu.. nu står der 91-88... please lad de nordiske mandater overraske!!

Anmeld

15. september 2011

Zafir

Hansen97 skriver:

Uhuu.. nu står der 91-88... please lad de nordiske mandater overraske!!

hvilken kanal ser du???? Der kan ske mirakler på de sidste 3,2% stemmer...

Anmeld

15. september 2011

Hansen97

Zafir skriver:

hvilken kanal ser du???? Der kan ske mirakler på de sidste 3,2% stemmer...

tv2.. de har indregnet de 4 mandater som 3 til rød og 1 til blå..

Anmeld

15. september 2011

Zafir

Hansen97 skriver:

tv2.. de har indregnet de 4 mandater som 3 til rød og 1 til blå..

Vi zapper rundt...
Tror snart jeg går i seng. Det er simpelthen for fucked up til at blvie oppe til...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.