Bedstemor var barnepige i dag....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2011

Nessie

SussieThyssen skriver:

Ja..og bedstefar..hun er lige i den alder hvor hun bare storflirter

Og når hun så piller på noget hun ikke må, og man siger "Nej-nej-nej!" Så ser hun drillende på en og siger: "Ja-ja-ja"

Ha ha ha, hvor er hun god

De er så sjove i den alder.

Min søn er snart 2 år, og den sidste måneds tid er det bare gået rigtig stærkt med hans sprog. Men han nægter stadig at sige kat , kan så til gengæld klart og tydeligt sige brusebad

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2011

Bshizzle

Hun ser bare rigtig fræk ud..
Kær lille pige

Anmeld

16. september 2011

SussieThyssen

Nessie skriver:

Ha ha ha, hvor er hun god

De er så sjove i den alder.

Min søn er snart 2 år, og den sidste måneds tid er det bare gået rigtig stærkt med hans sprog. Men han nægter stadig at sige kat , kan så til gengæld klart og tydeligt sige brusebad

Hehe..det er sjovt når der bare er ord de kan sige, som er lange og svære, men så kløjs i de almindelige små ord

Anmeld

16. september 2011

Nessie

SussieThyssen skriver:

Hehe..det er sjovt når der bare er ord de kan sige, som er lange og svære, men så kløjs i de almindelige små ord

De er så sjove. Når jeg siger mormor, siger han bare "derovre" og peger ud i luften og smiler. Jeg tror egentlig godt han kan flere ord, men de er bare ikke sjove at sige, fordi vi tit prøver  at få ham til det

Anmeld

16. september 2011

SussieThyssen

Nessie skriver:

De er så sjove. Når jeg siger mormor, siger han bare "derovre" og peger ud i luften og smiler. Jeg tror egentlig godt han kan flere ord, men de er bare ikke sjove at sige, fordi vi tit prøver  at få ham til det

Ja..der er nemlig ord, der er sjove og ord der er kedelige...eller som jeg plejer at sige..nogle ord "smager" godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.