børnehave hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

923 visninger
10 svar
0 synes godt om
15. september 2011

SHERO

Nu skal jeg flytte så skal ha skrevet knægten op til en børnehave plads, men hvornår starter de i børnehave, er det efter de er fyldt 3, eller hvordan?

Han fylder 3 i januar 2013 så ville jo være oplagt hvis han kunne starte efter jul, men skal de være 3 år?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2011

K&S

Tullen85 skriver:

Nu skal jeg flytte så skal ha skrevet knægten op til en børnehave plads, men hvornår starter de i børnehave, er det efter de er fyldt 3, eller hvordan?

Han fylder 3 i januar 2013 så ville jo være oplagt hvis han kunne starte efter jul, men skal de være 3 år?

Jeg mener, de "normalt" er 2 år og 10 måneder, når de flytter fra vuggestue til børnehave

Anmeld

15. september 2011

Mor til L&S

Her starter de en mdr eller to før de fylder 3 

Anmeld

15. september 2011

numsefisk

Profilbillede for numsefisk

Det er fra de er 2 år og 10 mdr, mener jeg.

Men kan vist findes på kommunes hjemme side

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

15. september 2011

SHERO

Tak for svar.. Det passer jo helt perfekt.. :-)

Anmeld

15. september 2011

saxa

I vores kommune starter børnene i børnehave den 1. I den måned de fylder år - og de vil som princip ikk lade dem starte før.

Anmeld

15. september 2011

Kageelsker

Tullen85 skriver:

Nogle steder kan de allerede komme i børnehave fra de er 2 år og 8 måneder, jeg ville forhøre mig i den kommune du flytter til hvis det var mig

Anmeld

15. september 2011

Benjamins'mor

I Ulstrup starter de mandagen inden de bliver 3 år.

Anmeld

15. september 2011

LotteGabriella

Tullen85 skriver:

Her startede hun i privat børnehave, da hun var 2 år og 8 mdr., pga. at hendes dagplejer gik på efterløn! Hun fik først tilbudt en kommunal plads, da hun var 3 år og 4 dage - jeg tror at det er forskelligt fra kommune til kommune

Anmeld

15. september 2011

M&M's Mor

Er forskelligt fra kommune til kommune så ville ringe og forhøre mig i den kommune jeg skulle flytte til...

Her i vores kommune starter de d. første i den mdr hvor de fylder 3 år...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.