MME i grød - hvor længe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2011

Clisolka

Mor til Liva skriver:

Jeg laver grøden slukker for det - tilsætter en klat smør og mælk - rører rundt og servere

Åh, men vi køber købegrøden - hun vil ikke have det hjemmelavede 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2011

Mor til L&S

Babymor2010 skriver:

Åh, men vi køber købegrøden - hun vil ikke have det hjemmelavede 

Jeg har aldrig brugt købegrød, men er sikker på at du kan tilsætte sødmælk som MME

Anmeld

15. september 2011

Clisolka

Mor til Liva skriver:

Jeg har aldrig brugt købegrød, men er sikker på at du kan tilsætte sødmælk som MME

Vi må prøve  

Anmeld

15. september 2011

Benjamins'mor

Jeg har faktisk kun brugt det den første gang jeg skulle give Benjamin grød og SP var der. Ellers har jeg aldrig brugt det, og det har DP heller ikke. 

Anmeld

15. september 2011

132319

Babymor2010 skriver:

Hvor længe har i haft brugt MME i grøden?

Jeg blev i tvivl hvor længe vi skal gøre det, da jeg var inde i en tråd en dag 

Kamille har fået det indtil nu, hun blev 1 år i tirsdags Hun bliver ammet og får en enkelt flaske inden hun skal sove så hun har fået MME i grøden for at komme op på de 400 ml så jeg slap for at give hende jern

Anmeld

15. september 2011

Clisolka

132319 skriver:

Kamille har fået det indtil nu, hun blev 1 år i tirsdags Hun bliver ammet og får en enkelt flaske inden hun skal sove så hun har fået MME i grøden for at komme op på de 400 ml så jeg slap for at give hende jern

Isabella har ikke fået flaske siden hun var 8 mrd., så vi har også haft puttet MME i grøden af den grund  

Anmeld

15. september 2011

132319

Babymor2010 skriver:

Isabella har ikke fået flaske siden hun var 8 mrd., så vi har også haft puttet MME i grøden af den grund  

Så fortsæt til hun er 1 år, så er I dækket ind Det ville være fjollet at at starte på jern for kun 2 måneder

Anmeld

15. september 2011

Clisolka

132319 skriver:

Så fortsæt til hun er 1 år, så er I dækket ind Det ville være fjollet at at starte på jern for kun 2 måneder

Ja, det tror jeg også vi gør  Tak 

Anmeld

15. september 2011

132319

Babymor2010 skriver:

Ja, det tror jeg også vi gør  Tak 

Jeg undlod at putte MME i grøden og det resulterede i at hun ikke ville spise det, selvom der var masser af banan i -Stædige asen

Anmeld

15. september 2011

Clisolka

132319 skriver:

Jeg undlod at putte MME i grøden og det resulterede i at hun ikke ville spise det, selvom der var masser af banan i -Stædige asen

Haha ja, de kan være nogle stædige nogle 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.