problemer med amningen Hjælp søges!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.134 visninger
12 svar
0 synes godt om
15. september 2011

Anonym trådstarter

Min søn er 9 dage gammel og jeg ammer ham med ammebrikker da jeg fik sår på brystvorterne, nu sidder jeg så og har en succesfuld amning på det højre bryst med ammebrik men det venstre har jeg fået revner i og det er vildt smertefuldt. Plus jeg er bange for ammebrikkerne sløver min mælkeproduktion og lillemanden vil ikke tage brystet uden brik.

Hvad ville i gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2011

Moar2011

Anonym skriver:

Min søn er 9 dage gammel og jeg ammer ham med ammebrikker da jeg fik sår på brystvorterne, nu sidder jeg så og har en succesfuld amning på det højre bryst med ammebrik men det venstre har jeg fået revner i og det er vildt smertefuldt. Plus jeg er bange for ammebrikkerne sløver min mælkeproduktion og lillemanden vil ikke tage brystet uden brik.

Hvad ville i gøre?

jeg brugte også ammebrikker - og der var intet at være nervøs der.

Anmeld

15. september 2011

Maja88

Anonym skriver:

Hvad ville i gøre?

bare rolig...

jeg brugte ammebrik i ca 2 måneder og ammer nu på 6 måned... så det sløver ingenting..

du skal nok komme af med det når han er klar til at tage fat...

min datter havde ikke kræfter til at klare den uden før end 2 måneder

Anmeld

15. september 2011

Anonym trådstarter

Jeg er næsten så desparat at jeg er klar til at købe en håndpumpe til det venstre bryst og give ham 50-50 med flaske fra venstre bryst og med ammebrikker på på højre

Anmeld

15. september 2011

Maja88

Anonym skriver:

Jeg er næsten så desparat at jeg er klar til at købe en håndpumpe til det venstre bryst og give ham 50-50 med flaske fra venstre bryst og med ammebrikker på på højre

altså på grund af smerter????

jeg fik næsten også suger vorten af..

jeg ammede fra det ene bryst og pumpede så ud fra det skadede bryst og gav på flaske.. smurte så meget med brystcreme...

så snart det var helet kom brikkerne på igen

Anmeld

15. september 2011

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

altså på grund af smerter????

jeg fik næsten også suger vorten af..

jeg ammede fra det ene bryst og pumpede så ud fra det skadede bryst og gav på flaske.. smurte så meget med brystcreme...

så snart det var helet kom brikkerne på igen

Ja pga af smerter

Anmeld

15. september 2011

Maja88

Anonym skriver:

Ja pga af smerter

jamen så få du købt dig en pumpe...

jeg synes det var laaaaaaaaaaaaaaaangt mindre smertefuldt

Anmeld

15. september 2011

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

jamen så få du købt dig en pumpe...

jeg synes det var laaaaaaaaaaaaaaaangt mindre smertefuldt

jamen det vil jeg gøre så som det første imorgen Tusind tak for hjælpen

Anmeld

15. september 2011

kitra

Er det ikke lidt en chance at tage at begynde at gi flaske hvis du vil amme? der er rigtig mange babyer der bliver tilhænger af flasken og afviser brystet hvis de får valget. jeg ammede begge mine og jeg fik også sår og det var et helvede men jeg bed det i mig, ved godt det er nemt at sige men for de fleste er det bare de første 2-3 uger der skal overståes så bliver vorterne vant til det. Sorry ved godt det ikke er et særligt hjælpsomt råd at komme med men hører bare om så mange der giver op pga smerterne og de forsvinder for de fleste hurtigt.

Anmeld

15. september 2011

Pige2009

Siden ammenet.dk er bare alletiders

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.