Hej alle
Jeg har et par spørgsmål som jeg håber i kan hjælpe mig lidt med
Min kæreste og jeg har prøvet at få barn i 11 mdr nu. Jeg brugte en kobber spiral inden, så der sku ikk være nogle hormoner der forstyrrer. Jeg fandt ud af, at jeg havde en biokemisk graviditet sidste måned da jeg var utålmodig med at teste og blev simpelthen så ked af det og skuffet da den var negativ på test-dagen og mens kom
Denne måned gik jeg så 2 dage over tid, men regnede lidt med at det var cyklus der var blevet rykket lidt pga. bio'en. Mit spørgsmål er så, om man blir betragtet som barnløse efter et års forsøg? og hvilken behandling skal man i? Skal man snakke med sin læge eller henvende sig direkte til en klinik eller hvordan?
Det skal også siges at jeg har været gravid før, for 2 år siden, men valgte abort
Kan godt forstå hvis nogen i dette forum bliver stødt af at høre dette, men kan sige til mit "forsvar" at jeg var naiv, dum og følte mig presset af min daværende kæreste.
Og lever også med fortrydelse hver dag
Men tror i at hvis man har været gravid før, så burde man kunne blive det igen, uden hjælp eller.. Forstår bare ikke hvorfor det er så svært nu 

Håber der er nogen der kan hjælpe 
Anmeld