Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg vil sige ja...jeg plejer gerne lave fx bogstaver, blade osv dagen før og så lægge det i en boks og så i køleskabet og tager det så ud ca 1 time før brug så det bliver lidt "varmt"
Held og lykke...
Du kan sagtens lave det før fondant kan jo holde sig i flere måneder, men gem det i et skab i stedet for køleskab...
Jeg er i gang med at lave roser som først skal bruges i november
Det kan du sagtens, du må bare ikke putte det på køl. Det begynder at "svede", når det kommer ud i stuetemperatur, også klistre det heeeelt vildt. Så opbevar det i en lille æske, evt hvor der er lufthuller i siden, så de ikke får støv
hvis fondanten ikke må komme på køl, hvordan opbevare i så kagen når fondanten er kommet på og den ikke skal spises med det samme?
larven_ skriver: hvis fondanten ikke må komme på køl, hvordan opbevare i så kagen når fondanten er kommet på og den ikke skal spises med det samme?
Det må også gerne komme på køl, bare ikke pynten inden, for det bliver bare klistret, så det ikke er til at arbejde med. Så det er pga hvordan det er at arbejde med
Dot D skriver: Det må også gerne komme på køl, bare ikke pynten inden, for det bliver bare klistret, så det ikke er til at arbejde med. Så det er pga hvordan det er at arbejde med
Jeg plejer at færdiggøre min kage dagen før den skal bruges.. jeg pakker den bare ind i plast så kommer den nemlig ikke til at svede i hvert fald ikke i mit køleskab
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128