Caroline 9 måneder inkl. mindre spam ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2011

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
Maja_4000 skriver:

I hendes tilfælde kan man i hvert fald godt Hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2011

Mor Christa

Hun er jo skøn og bedårende som altid Ihh ..
Jamen altså! hvorfor er det, at tiden skal gå SÅ stærkt!??+1 gid de ville være små babyer, som bare ligger i armene og sover.. Just for ONE day hihi
Uhh, så er I rigtig efter hende, når hun render sådan rundt??? Man sidder NÆSTEN ikke stille længere..

Anmeld

18. september 2011

LISBETH:-)

nååååååååhhhhhh hvor er hun bedårende

Anmeld

18. september 2011

Maja_4000

MissChrista skriver:

Hun er jo skøn og bedårende som altid Ihh ..
Jamen altså! hvorfor er det, at tiden skal gå SÅ stærkt!??+1 gid de ville være små babyer, som bare ligger i armene og sover.. Just for ONE day hihi
Uhh, så er I rigtig efter hende, når hun render sådan rundt??? Man sidder NÆSTEN ikke stille længere..

Åh .. Dét ville være hyggeligt !

Ja .. Det er vi :b Og hun gider slet ikke sidde selv og lege .. Hun skal hele tiden hen og stå op ad et eller andet Så det er svært at få lov at spise i fred nu :b 

Anmeld

18. september 2011

Maja_4000

lisbeth2910 skriver:

nååååååååhhhhhh hvor er hun bedårende

Tak

Anmeld

18. september 2011

Mor Christa

Maja_4000 skriver:

Åh .. Dét ville være hyggeligt !

Ja .. Det er vi :b Og hun gider slet ikke sidde selv og lege .. Hun skal hele tiden hen og stå op ad et eller andet Så det er svært at få lov at spise i fred nu :b 

hahahah.. åh, detg kender jeg godt !!!! victor er begyndt at rejse sig på ad sådan en reol-dims vi har i stuen, med låger på.. Han får næsten ALTID sine fingre i klemme, hvis jeg ikke lige har 100% øjenene på ham  .. Alle de skader de nu kan pådrage sig altså..

Anmeld

18. september 2011

Maja_4000

MissChrista skriver:

hahahah.. åh, detg kender jeg godt !!!! victor er begyndt at rejse sig på ad sådan en reol-dims vi har i stuen, med låger på.. Han får næsten ALTID sine fingre i klemme, hvis jeg ikke lige har 100% øjenene på ham  .. Alle de skader de nu kan pådrage sig altså..

Hun åbner heldigvis kun ét skab indtil videre Og når det først er åbnet , bliver det ikke lukket igen .. Der er en million plastikbokse nemlig :b Og dét er åbenbart det bedste legetøj der findes  Hehe

Hun var ellers lige blevet SÅ god til at sidde og underholde sig selv :b

Anmeld

18. september 2011

Mor Christa

Maja_4000 skriver:

Hun åbner heldigvis kun ét skab indtil videre Og når det først er åbnet , bliver det ikke lukket igen .. Der er en million plastikbokse nemlig :b Og dét er åbenbart det bedste legetøj der findes  Hehe

Hun var ellers lige blevet SÅ god til at sidde og underholde sig selv :b

haha, det var victor også, og han bliver skide sur hvis man sætter ham i kravlegården, for han vil sgu ud og opleve verdenen!!!

Anmeld

18. september 2011

Nessie

Hvor er hun sød

Anmeld

18. september 2011

Toshiba

Maja_4000 skriver:

Så blev Caroline 9 måneder ! Synes det går aaaalt for stærkt !! 

Hun er ved at få sin 3. tand , og er nærmest totalt umulig fra 16 - 20.30 hver dag .. Til gengæld falder hun i søvn præcis 20.30 (næsten :b) Hehe .. 
Hun har fået rigtig godt styr på at kravle nu ! .. Hun kravler over dørtrin , mine ben osv. .. Og så rejser hun sig op af alt hvad hun kan få fat i .. Hun har bare ikke fundet ud af at sætte sig igen  Hehe .. Men hun sætter sig konstant når hun kravler rundt :b

Det billede der er taget igennem en rude er fra Photocare , der udstillede hende i vinduet ;D

Hun bliver dejligere og dejligere for hver dag  

smelte smelte smelte - som altid TOTAL lækker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.