Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Maja_4000 skriver: I hendes tilfælde kan man i hvert fald godt Hehe
I hendes tilfælde kan man i hvert fald godt Hehe
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hun er jo skøn og bedårende som altid Ihh ..Jamen altså! hvorfor er det, at tiden skal gå SÅ stærkt!??+1 gid de ville være små babyer, som bare ligger i armene og sover.. Just for ONE day hihiUhh, så er I rigtig efter hende, når hun render sådan rundt??? Man sidder NÆSTEN ikke stille længere..
nååååååååhhhhhh hvor er hun bedårende
MissChrista skriver: Hun er jo skøn og bedårende som altid Ihh ..Jamen altså! hvorfor er det, at tiden skal gå SÅ stærkt!??+1 gid de ville være små babyer, som bare ligger i armene og sover.. Just for ONE day hihiUhh, så er I rigtig efter hende, når hun render sådan rundt??? Man sidder NÆSTEN ikke stille længere..
Åh .. Dét ville være hyggeligt !
Ja .. Det er vi :b Og hun gider slet ikke sidde selv og lege .. Hun skal hele tiden hen og stå op ad et eller andet Så det er svært at få lov at spise i fred nu :b
lisbeth2910 skriver: nååååååååhhhhhh hvor er hun bedårende
Tak
Maja_4000 skriver: Åh .. Dét ville være hyggeligt ! Ja .. Det er vi :b Og hun gider slet ikke sidde selv og lege .. Hun skal hele tiden hen og stå op ad et eller andet Så det er svært at få lov at spise i fred nu :b
hahahah.. åh, detg kender jeg godt !!!! victor er begyndt at rejse sig på ad sådan en reol-dims vi har i stuen, med låger på.. Han får næsten ALTID sine fingre i klemme, hvis jeg ikke lige har 100% øjenene på ham .. Alle de skader de nu kan pådrage sig altså..
MissChrista skriver: hahahah.. åh, detg kender jeg godt !!!! victor er begyndt at rejse sig på ad sådan en reol-dims vi har i stuen, med låger på.. Han får næsten ALTID sine fingre i klemme, hvis jeg ikke lige har 100% øjenene på ham .. Alle de skader de nu kan pådrage sig altså..
Hun åbner heldigvis kun ét skab indtil videre Og når det først er åbnet , bliver det ikke lukket igen .. Der er en million plastikbokse nemlig :b Og dét er åbenbart det bedste legetøj der findes Hehe
Hun var ellers lige blevet SÅ god til at sidde og underholde sig selv :b
Maja_4000 skriver: Hun åbner heldigvis kun ét skab indtil videre Og når det først er åbnet , bliver det ikke lukket igen .. Der er en million plastikbokse nemlig :b Og dét er åbenbart det bedste legetøj der findes Hehe Hun var ellers lige blevet SÅ god til at sidde og underholde sig selv :b
haha, det var victor også, og han bliver skide sur hvis man sætter ham i kravlegården, for han vil sgu ud og opleve verdenen!!!
Hvor er hun sød
Maja_4000 skriver: Så blev Caroline 9 måneder ! Synes det går aaaalt for stærkt !! Hun er ved at få sin 3. tand , og er nærmest totalt umulig fra 16 - 20.30 hver dag .. Til gengæld falder hun i søvn præcis 20.30 (næsten :b) Hehe .. Hun har fået rigtig godt styr på at kravle nu ! .. Hun kravler over dørtrin , mine ben osv. .. Og så rejser hun sig op af alt hvad hun kan få fat i .. Hun har bare ikke fundet ud af at sætte sig igen Hehe .. Men hun sætter sig konstant når hun kravler rundt :b Det billede der er taget igennem en rude er fra Photocare , der udstillede hende i vinduet ;D Hun bliver dejligere og dejligere for hver dag
Så blev Caroline 9 måneder ! Synes det går aaaalt for stærkt !!
Hun er ved at få sin 3. tand , og er nærmest totalt umulig fra 16 - 20.30 hver dag .. Til gengæld falder hun i søvn præcis 20.30 (næsten :b) Hehe .. Hun har fået rigtig godt styr på at kravle nu ! .. Hun kravler over dørtrin , mine ben osv. .. Og så rejser hun sig op af alt hvad hun kan få fat i .. Hun har bare ikke fundet ud af at sætte sig igen Hehe .. Men hun sætter sig konstant når hun kravler rundt :b
Det billede der er taget igennem en rude er fra Photocare , der udstillede hende i vinduet ;D
Hun bliver dejligere og dejligere for hver dag
smelte smelte smelte - som altid TOTAL lækker
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128