6,5 mdr og feber.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

947 visninger
12 svar
0 synes godt om
15. september 2011

Anonym trådstarter

Hej piger.

Min datter er 6,5 mdr, hun har stort set været vågen siden kl 22 og har 38.5 i feber. Hun er ikke forkølet eller tager sig til øerne, kan ikke se tegn på hvad der er galt.

Det er mit første barn så ved ikke om man ringer til lægen eller bare ser tiden lidt ad.

Hun spiste en lille smugle bryst i nar og har lige spist lidt grød, hun smiler og glad lige nu, men samtidig pyldret.

Nogen der har nogle ider til hvad jeg skal gøre med den lille? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2011

Maja_4000

Hun er ikke ved at få en tand ? (:

Ellers så prøv at ringe til lægen .. Så får du ro i sjælen

Anmeld

15. september 2011

Tona

Anonym skriver:

Hej piger.

Min datter er 6,5 mdr, hun har stort set været vågen siden kl 22 og har 38.5 i feber. Hun er ikke forkølet eller tager sig til øerne, kan ikke se tegn på hvad der er galt.

Det er mit første barn så ved ikke om man ringer til lægen eller bare ser tiden lidt ad.

Hun spiste en lille smugle bryst i nar og har lige spist lidt grød, hun smiler og glad lige nu, men samtidig pyldret.

Nogen der har nogle ider til hvad jeg skal gøre med den lille? 

Jeg ville ringe til lægen for at få ro i sjælen og for en sikkerheds skyld

Men generelt så siger man jo at hvis de ikke tager sig til ørerne og hvis de gerne vil tage vand/mælk og hvis de ikke er "væk" dvs at man kan komme i kontakt med dem og der er øjenkontakt osv, så er det ikke så slemt. Mon ikke I snart har en lille fin tand i munden på jeres barn?

Anmeld

15. september 2011

Anonym trådstarter

Maja_4000 skriver:

Hun er ikke ved at få en tand ? (:

Ellers så prøv at ringe til lægen .. Så får du ro i sjælen

Jeg synes ikke jeg kan mærke noget, men det kan da godt være, havde jeg slet ikke tænkt over

Anmeld

15. september 2011

Anonym trådstarter

Amandas-mor skriver:

Jeg ville ringe til lægen for at få ro i sjælen og for en sikkerheds skyld

Men generelt så siger man jo at hvis de ikke tager sig til ørerne og hvis de gerne vil tage vand/mælk og hvis de ikke er "væk" dvs at man kan komme i kontakt med dem og der er øjenkontakt osv, så er det ikke så slemt. Mon ikke I snart har en lille fin tand i munden på jeres barn?

Det var også lige det min "sunde fornuft" sagde mig, men alligevel bliver man da lidt bekymret. Ihhh må håbe det er bisser, ved du hvor længe de har feber og hvor lang tid det tager før den kommer, hvis dit barn også havde feber.

Anmeld

15. september 2011

Maja_4000

Anonym skriver:

Jeg synes ikke jeg kan mærke noget, men det kan da godt være, havde jeg slet ikke tænkt over

Vores datter er ved at få sin 3. tand .. Hun har ikke haft feber nogen af gangene .. Men hun bliver MEGET pylret .. Især om aftenen .. Eller fra 16 - 20.30 .. Nærmst på slaget Og hun spiser sleeet ikke som hun plejer .. 

Men det er jo meget forskelligt hvordan børn reagerer på tænder .. 
Ring til lægen Det ville jeg gøre :b 

Anmeld

15. september 2011

Anonym trådstarter

Maja_4000 skriver:

Vores datter er ved at få sin 3. tand .. Hun har ikke haft feber nogen af gangene .. Men hun bliver MEGET pylret .. Især om aftenen .. Eller fra 16 - 20.30 .. Nærmst på slaget Og hun spiser sleeet ikke som hun plejer .. 

Men det er jo meget forskelligt hvordan børn reagerer på tænder .. 
Ring til lægen Det ville jeg gøre :b 

Tak for hjælpen. Synes også det er mærkeligt at feberen slet ikke falder. Det er aften åben hos lægen, så kan ringe kl 15.

Anmeld

16. september 2011

Tona

Anonym skriver:

Det var også lige det min "sunde fornuft" sagde mig, men alligevel bliver man da lidt bekymret. Ihhh må håbe det er bisser, ved du hvor længe de har feber og hvor lang tid det tager før den kommer, hvis dit barn også havde feber.

Min datter havde feber i et par døgn før tænderne kom ud... (de tænder hun har altså)  Men jeg ringede også til lægen for en sikkerheds skyld. Da hun skulle have hendes første tand tog vi hende faktisk til vagtlægen fordi vi var så skræmte over at hun havde det så forholdsvist skidt og jo ikke havde erfaring med det. Men ved nr. 2 tand kunne vi straks genkende symptomerne

Hvordan går det i dag? Syntes også det ville være en god ide at tale med lægen hvis du ikke har gjort det

Anmeld

16. september 2011

Anonym trådstarter

Amandas-mor skriver:

Min datter havde feber i et par døgn før tænderne kom ud... (de tænder hun har altså)  Men jeg ringede også til lægen for en sikkerheds skyld. Da hun skulle have hendes første tand tog vi hende faktisk til vagtlægen fordi vi var så skræmte over at hun havde det så forholdsvist skidt og jo ikke havde erfaring med det. Men ved nr. 2 tand kunne vi straks genkende symptomerne

Hvordan går det i dag? Syntes også det ville være en god ide at tale med lægen hvis du ikke har gjort det

Hej.

Tak for dit svar.

Vi tog til lægen igår og hun synes hendes øre var røde, så hun har fået pencelin nu. Hun har stadig 39 og rigtig ked

Anmeld

16. september 2011

Tona

Anonym skriver:

Hej.

Tak for dit svar.

Vi tog til lægen igår og hun synes hendes øre var røde, så hun har fået pencelin nu. Hun har stadig 39 og rigtig ked

Godt I tog til lægen. Hvis hun igen tænder har i forvejen er det jo lidt svært at vide om det er tænder på vej når I endnu ikke ved hvordan hun reagerer på det.

Stakkels lille pus...godt at hun fik pennicillin. Håber at hun snart er frisk igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.