Min kæreste og jeg har en datter på snart 7 måneder, vi elsker virkelig hinanden, det tror jeg slet ikke vi er i tvivl om. MEN... vi har fået problemer i sengen... altså i den forstand at vi kan begge være tændte og klar til hinanden... men da vi så skal til det... så falder lysten for os begge. (På ham er det jo temmelig tydeligt.
)
Vi bliver simpelthen så nervøse, at vi ikke kan...? det der er mest mærkeligt er, at før graviditet, fødsel og endda de første måneder efter fødsel har vi ikke haft nogle problemer... men de kom ret pludselig... og nu er vi begge så bange for det skal gå galt når vi skal være sammen at vi simpelthen ikke kan...
MÆRKELIGT...
Samtidig kan vi godt, hvis vi virkelig presser os selv, og ikke giver op... men som jeg hele tiden har sagt så skal det at være sammen intimt ikke være en kamp men noget naturligt... og nu har vi faktisk intet intimt mere, uden vi har det helt akavet...
HJÆLP vi skal til parterapi i morgen første gang, men vi er begge noget skeptiske, så ville lige høre om der er nogle der har prøvet det før? og i så fald, hvordan greb i det an?
Samt har det hjulpet her? 
Anmeld