Hvor mange penge brugte i på navngivning/dåb?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2011

M&M's Mor

Vi var 30 til begge og vi brugte 3500 kr til begge dåbe og i disse penge var der drikkelse, mad som jeg selv lavede (er udd. inden for faget), lokale med i...dåbskjolen har vi i familien så ingen udgift der, så det kan sagtens gøres til en billig penge...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2011

Nolle

uuh ha .. plus minus 20.000 - 82 gæster + familie weekend

Vi hade lånt en "lejerskole" - hvor det hele blev holdt, om lørdagen. Så var der mulighed få at der IGEN spritkørsel sket ;D

Anmeld

16. september 2011

chael

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Og hvor mange var i? 

10.000 kr på min datters dåb. Der var ikke sparet på noget og vi havde tjenere og fin mad i et lokale i søsum, med rigtig lækker mad. Vi havde betalt os fra rengøring osv.

Med min søn, der blev det holdt om sommeren, ude i haven i telt og der kostede det vel omkring 5000 kr.

Vi var omkring 40 menneske ved vær incl børn.

*Camilla 38+2

Anmeld

16. september 2011

S.Maria

Vi brugte ca 6000kr og vi var 42. Lånte vores fælleshus til 450kr og fik mad ude fra.

Anmeld

17. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

M&M's Mor skriver:

Vi var 30 til begge og vi brugte 3500 kr til begge dåbe og i disse penge var der drikkelse, mad som jeg selv lavede (er udd. inden for faget), lokale med i...dåbskjolen har vi i familien så ingen udgift der, så det kan sagtens gøres til en billig penge...

Det var billigt! 

Anmeld

17. september 2011

Chalala85

Vi brugte 7000,- fik mad udefra og holdte det en sommerdag i morfars store have

Anmeld

17. september 2011

An&Jo

Vi var omkring 30 mennesker og vi brugte omkring 2000kr på det..

Jeg lavede alt maden selv, og det blev holdt hjemme i stuen.. Min daværende svigerfar hentede noget billigt kød hjem gennem sit arbejde, så vi havde omkring 5 slags kød og så ellers en masse lækkert til buffet..

Anmeld

18. september 2011

Morbille

Vi brugte 12-14000 og vi var 50 og fik maden udefra.

Anmeld

18. september 2011

trunte89

Vi brugte omkring 3000 alt inkl, og var vidst et par og 30.

Anmeld

18. september 2011

dorthemus

Hmmm bum bum  Jeg kan ikke huske det nøjagtige beløb, men det ligger nok på omkring 5000 kr. Ikke over, tror jeg.

Da jeg jo er alene var det vigtigt for mig at minimere udgifterne, men heller ikke gå på kompromis på de vigtige punkter.

Vi var 27 børn og voksne, det blev holdt hos en veninde i Ballerup, hvor hun blev døbt. Jeg lavede selv maden sammen med en veninde og Zafir lavede kagen.

Den 100 år gamle familiekjole havde jeg og så fik jeg strikket en lille trøje og futter af LauraLW´s mor.

Vi havde en skøn dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.