og jeg har ski lidt ondt i maven over det..
Jeg har den sidste uge, fundet ud af at jeg stadig elsker min eks uanset hvad der skete da vi gik fra hinanden, og jeg ved at han har det på samme måde..
Iaften kommer han så forbi når han får fri fra arbejde, og så skal vi snakke om alt det der gik galt, og hvordan vi kommer videre sammen hvis det er det vi skal..
Derudover skal vi snakke om hvordan vi takler det i henhold til familien, da jeg måske er bange for at det kan blive en smule akavet hvis ikke vi får lagt en lille plan om hvordan vi skal fortsætte..
En ting ved jeg og det er at vi skal gå stille frem denne gang og vi skal bo hver vores sted et godt stykke tid, og så kan vi muligvis flytte sammen igen, men jeg skal være færdig med at modtage su inden det sker, for noget af det der gik galt dengang var økonomien, den var alt for stram, og det kunne knapt køre rundt, så, så længe jeg er på su bliver vi boende hver sit sted..
Udover at vi skal have den snak, så glæder jeg mig vildt meget til at se ham igen.. det er nu et halvt år siden vi gik fra hinanden.. WOW tiden er gået stærkt må man sige.. :O vi skal bruge tid på at finde os til rette sammen igen, og det er nok noget af det der skal arbejdes hårdest på så det ikke går galt igen..

Jeg savner ham sindssygt, og jeg elsker ham stadig, så jeg håber virkelig at vi kan få det her til at fungere igen..
Kærligheden SKAL sejre denne gang..

Anmeld