Vrider sig, smider sutten og er bare pisse....(10mdr)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

478 visninger
3 svar
0 synes godt om
15. september 2011

Anonym trådstarter

SUR & STÆDIG 10 måneder gammel

Gør jeres børn også dette.

Når min datter er træt , så tager jeg hende op i mine arme og giver hende sutten, men Nogle gange er hun nu begyndt på bare at dreje hovedet væk fra sutten, vride sig så hun vil enten op eller ned på gulvet igen ( Men så græder hun hvis hun kommer ned )

Hun er ikke helt til at finde ud AF ???

Og det er det samme med bordet, vender hovedet væk fra skeen, Skuber sig væk fra bordet med fødderne på bord kanten, og vil bare Ikke spise ( Lukke munden op ) MEDMINDRE hun har legetøj at side med, men det bliver os bare kastet på gulvet somme tider..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2011

Clisolka

Anonym skriver:

SUR & STÆDIG 10 måneder gammel

Gør jeres børn også dette.

Når min datter er træt , så tager jeg hende op i mine arme og giver hende sutten, men Nogle gange er hun nu begyndt på bare at dreje hovedet væk fra sutten, vride sig så hun vil enten op eller ned på gulvet igen ( Men så græder hun hvis hun kommer ned )

Hun er ikke helt til at finde ud AF ???

Og det er det samme med bordet, vender hovedet væk fra skeen, Skuber sig væk fra bordet med fødderne på bord kanten, og vil bare Ikke spise ( Lukke munden op ) MEDMINDRE hun har legetøj at side med, men det bliver os bare kastet på gulvet somme tider..

Jeps, vi har lige haft perioden med Isabella på 10 mrd  Hun var lidt halvsløj i sidste uge, så hun har nægtet mad, men nu er hun på toppen igen  Jeg har lidt på fornemmelsen, at det er kindbisserne der driller her - de er nemlig på vej 

Anmeld

15. september 2011

Anonym trådstarter

Babymor2010 skriver:

Jeps, vi har lige haft perioden med Isabella på 10 mrd  Hun var lidt halvsløj i sidste uge, så hun har nægtet mad, men nu er hun på toppen igen  Jeg har lidt på fornemmelsen, at det er kindbisserne der driller her - de er nemlig på vej 

Okay jeg tror ikk det er bisserne her :/ måske det bare er en periode de er sådan , forhåbenlig

Anmeld

15. september 2011

Clisolka

Anonym skriver:

Okay jeg tror ikk det er bisserne her :/ måske det bare er en periode de er sådan , forhåbenlig

Ja, der har været en del indlæg med babyer på 10 mrd., der har den periode - men hold ud, det bliver bedre 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.