Nogen igang med IVF?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

438 visninger
6 svar
0 synes godt om
15. september 2011

Anetski

hej

Er der nogen der skal eller er igang med IVF behandling?

Jeg har 2 drenge fra IVF og er igang med at forsoege for nr 3.

Vi proevede i sidste maaned med 1 frosen embryo og i denne maaned med 2 frosne. De skal laegges ind paa loerdag.

Haaber at here fra andre der er i samme baad.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2011

esiuol

Jeg er stadig kun i gang med IUI og har ét forsøg tilbage inden IVF kalder...

Anmeld

15. september 2011

nielsen80

Jeg er i gang med ivf til mit (forhåbentlig) første barn. Ved der er flere herinde, som har børn i forvejen og er i gang med ivf/icsi.

Hvornår skal du i gang?

Anmeld

15. september 2011

Anetski

nielsen80 skriver:

Jeg er i gang med ivf til mit (forhåbentlig) første barn. Ved der er flere herinde, som har børn i forvejen og er i gang med ivf/icsi.

Hvornår skal du i gang?

Vi er i fuld gang da vi fik 4 embryos froset ned sidste gang i 2009. Vi har brugt 1 af dem som ikke virkede og skal have 2 lagt ind paa loerdag. Glaeder mig men er meget nervoes for at det ikke virker.

Er du gaaet igang med medicin osv?

Anmeld

15. september 2011

nielsen80

Anetski skriver:

Vi er i fuld gang da vi fik 4 embryos froset ned sidste gang i 2009. Vi har brugt 1 af dem som ikke virkede og skal have 2 lagt ind paa loerdag. Glaeder mig men er meget nervoes for at det ikke virker.

Er du gaaet igang med medicin osv?

Ja jeg fik lagt æg op i lørdags efter en lang protokol, så ruger i øjeblikket. Det er vores andet forsøg, så håber virkelig, at det lykkes for os denne gang.

Skal nok krydse hvad jeg kan for dig på lørdag - det bliver da helt vildt spændende.

Anmeld

19. september 2011

Anetski

nielsen80 skriver:

Ja jeg fik lagt æg op i lørdags efter en lang protokol, så ruger i øjeblikket. Det er vores andet forsøg, så håber virkelig, at det lykkes for os denne gang.

Skal nok krydse hvad jeg kan for dig på lørdag - det bliver da helt vildt spændende.

Nielsen80 - held og lykke  for dig. Hvordan har du det? Nogen tegn endnu?

jeg har kramper og det er dag 2 men kan altsaa ikke huske om jeg ogsaa havde det i sidste forsoeg. Jeg ved at jeg altid har kramper i de 2 uger foer menstruationen kommer og jeg havde kramper da jeg var gravid de 2 andre gange saa det er jo ikke til at finde ud af.

Anmeld

19. september 2011

nielsen80

Anetski skriver:

Nielsen80 - held og lykke  for dig. Hvordan har du det? Nogen tegn endnu?

jeg har kramper og det er dag 2 men kan altsaa ikke huske om jeg ogsaa havde det i sidste forsoeg. Jeg ved at jeg altid har kramper i de 2 uger foer menstruationen kommer og jeg havde kramper da jeg var gravid de 2 andre gange saa det er jo ikke til at finde ud af.

Tusind tak - årh jeg håber sådan. Ved ikke om jeg ligefrem har symtomer, synes det er svært at adskille Crione symtomer med egentlige symtomer.....der er bare længe til Lørdag.

Det lyder da som gode tegn med dig, skal nok krydse hvad jeg kan for en lille eskiomo bebs til dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.