Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
foto på lærred skriver: Men husk på, der er alligevel en del der heldigvis bliver gravide på denne måde inden IVF kommer på tale. Efter 2 gange IUI falder chancerne en lille bitte smule og efter 4 gange vil I som regel gå videre i behandlingssystemet. Men på det tidspunkt vil der heldigvis stadigvæk være en del som er blevet gravide. Jeg tror også procenten afhænger af præcist hvorfor man skal i behandling (om det er manden, kvinden, uforklarlig barnløshed osv)
Men husk på, der er alligevel en del der heldigvis bliver gravide på denne måde inden IVF kommer på tale. Efter 2 gange IUI falder chancerne en lille bitte smule og efter 4 gange vil I som regel gå videre i behandlingssystemet. Men på det tidspunkt vil der heldigvis stadigvæk være en del som er blevet gravide. Jeg tror også procenten afhænger af præcist hvorfor man skal i behandling (om det er manden, kvinden, uforklarlig barnløshed osv)
Vi prøver at holde modet oppe, selvom det kan være svært
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
CamillaValby skriver: Jeg kan desværre ikke komme med en solstråle, var igennem 5 IUI uden held. Vi fejler intet nogen af os. MEN jeg kender flere hvor det er lykkes. Så at du snart står med de to streger.
Jeg kan desværre ikke komme med en solstråle, var igennem 5 IUI uden held. Vi fejler intet nogen af os. MEN jeg kender flere hvor det er lykkes. Så at du snart står med de to streger.
Tusind tak for støtten
Jeg blev gravid ved mit 2. IUI så her er der en solstrålehistorie ved IUI..
Mullepigen86 skriver: Jeg blev gravid ved mit 2. IUI så her er der en solstrålehistorie ved IUI..
Ih, dejligt! Tusind tak.. Det hjælper på forventninger nu
Må jeg spørge hvorfor i var i behandling?
Karina1 skriver: Ih, det glæder mig virkelig Så må vi håbe vi kan være ligeså heldige
Ih, det glæder mig virkelig Så må vi håbe vi kan være ligeså heldige
krydser fingre
Karina1 skriver: Ih, dejligt! Tusind tak.. Det hjælper på forventninger nu Må jeg spørge hvorfor i var i behandling?
Har svaret dig i en privat besked..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128