Hurtig hjælp her

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

378 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. september 2011

Prinsessens'Mor<3

Kom lige til og tænke¨på at maja kun har spist 3 flaker idag med ca 150 ml, og en smule frugtmos.. Hun har tænder på vej og pyller og græder og kan ikke finde ro, og så har hun sovet MEGET idag, og når vi ville tilbyde hende flasker udover dem hun har spist skriger hun bare til vi fjerner den.. Kan det være tænder eller bør jeg gøre noget? og hviss det er tænderne hvornår er det så ikke længere ok at hun har mangel på appetit?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2011

Prinsessens'Mor<3

MaleneS2011baby<3 skriver:

Kom lige til og tænke¨på at maja kun har spist 3 flaker idag med ca 150 ml, og en smule frugtmos.. Hun har tænder på vej og pyller og græder og kan ikke finde ro, og så har hun sovet MEGET idag, og når vi ville tilbyde hende flasker udover dem hun har spist skriger hun bare til vi fjerner den.. Kan det være tænder eller bør jeg gøre noget? og hviss det er tænderne hvornår er det så ikke længere ok at hun har mangel på appetit?

skal jeg kontakte lÆgevagt

Anmeld

14. september 2011

Lotus86

Jeg har intet klogt at sige, men hvis du er bekymret synes jeg du skal ringe til lægevagten, det kan jo ikke skade.

Håber ikke der er noget galt.

Anmeld

14. september 2011

AnneBJ

MaleneS2011baby<3 skriver:

skal jeg kontakte lÆgevagt

Så længe der er våde bleer og hun er "kvik" og kontaktbar tror jeg ikke lægevagten vil gøre noget.

Felix har heller ikke ret meget appetit - jeg ved ikke hvad der stikker ham, måske tænkder, men det har jeg troet siden han var 3 mdr., så jeg ved ikke rigtig

Men altså, er du bekymret så hellere ringe!

Anmeld

15. september 2011

Prinsessens'Mor<3

Tak for jeres svar.. nJeg fik ringet til lægevagten som sagde det hele lød meget fredeligt, og at jeg selvfølgelig bare skulle reagere hvis hun kastede op, fik knopper eller feber omkring 39-40..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.