Så er vi igang :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2011

foto på lærred

Håber I snart står med to streger

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Collager og invitationer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2011

Karina1

metski83 skriver:

Nej det er vi ikke. Vi er igang med 8. forsøg og håber så meget det snart lykkedes. Er så bange for vi ikke selv kan og alt det. Ved i hvorfor i ikke selv kan ?

Puha, det kan sgu være hårdt  Håber snart det lykkes for jer

Jeg danner ikke æg selv (lægen siger det er en snert af PCO), men heldigvis er min kærestes sæd helt i top, så det er godt  Så lægen mener så, at det er nok at stimulere æggene med hormoner også skulle den være der  Men efter jeg fik skyllet mine æggeledere, har jeg fået en cyklus igen, i hvert fald de sidste 2måneder, før det havde jeg ikke haft mens i 9måneder. Men nu må vi bare håbe det virker

Anmeld

15. september 2011

MorDk

Krydser fingre for jer ....

Anmeld

15. september 2011

Karina1

MorDk skriver:

Krydser fingre for jer ....

Tusind tak for støtten

Anmeld

15. september 2011

metski83

Karina1 skriver:

Puha, det kan sgu være hårdt  Håber snart det lykkes for jer

Jeg danner ikke æg selv (lægen siger det er en snert af PCO), men heldigvis er min kærestes sæd helt i top, så det er godt  Så lægen mener så, at det er nok at stimulere æggene med hormoner også skulle den være der  Men efter jeg fik skyllet mine æggeledere, har jeg fået en cyklus igen, i hvert fald de sidste 2måneder, før det havde jeg ikke haft mens i 9måneder. Men nu må vi bare håbe det virker

Håber også det snart lykkedes. Min mens er stadig ikke blevet 100% regelmæssig endnu.

snakkede med min læge om det, og hun sagde at vi godt måtte blive undersøgt hvis vi ville. Spurgte om man ikke som regel først blev det efter et år. Det sagde hun jo til, men vi måtte godt hvis vi ville, hvis jeg så kunne få mere ro.

Men det føler jeg mig slet ikke mentalt klar til endnu. Håber bare det lykkedes inden et år.

Jeg vejer også for meget, så er gået igang med at tabe mig. Og skal vi have hjælp, vil jeg skulle tabe mig først. så jeg kan ligeså godt gøre det nu.

Anmeld

15. september 2011

Karina1

metski83 skriver:

Håber også det snart lykkedes. Min mens er stadig ikke blevet 100% regelmæssig endnu.

snakkede med min læge om det, og hun sagde at vi godt måtte blive undersøgt hvis vi ville. Spurgte om man ikke som regel først blev det efter et år. Det sagde hun jo til, men vi måtte godt hvis vi ville, hvis jeg så kunne få mere ro.

Men det føler jeg mig slet ikke mentalt klar til endnu. Håber bare det lykkedes inden et år.

Jeg vejer også for meget, så er gået igang med at tabe mig. Og skal vi have hjælp, vil jeg skulle tabe mig først. så jeg kan ligeså godt gøre det nu.

Jeg krydser fíngre for det lykkes for jer inden det år er gået

Det kan være hårdt, at skulle ind til de undersøgelser osv, men jeg gør det hellere end gerne, for vi kan få vores ønskebaby, man skal tænke på hvad man får ud af det, når alt det er overstået

Anmeld

15. september 2011

Kruse90

Jeg hepper alt hvad jeg kan

Anmeld

15. september 2011

Karina1

Kruse90 skriver:

Jeg hepper alt hvad jeg kan

Tusind tak

Stort tillykke med din lille spire, har læst en del af dine "debatter" 

Anmeld

15. september 2011

Kruse90

Karina1 skriver:

Tusind tak

Stort tillykke med din lille spire, har læst en del af dine "debatter" 

Tusinde tak
Syntes det er hyggeligt at i følger med.
Håber det giver jeg blod på tanden. Sådan havde jeg det i hvertfald selv dengang at jeg ikke var gravid og folk fra behandlingsgruppen blev gravide, det viste mig at det sagtens kunne lykkedes

Anmeld

15. september 2011

Karina1

Kruse90 skriver:

Tusinde tak
Syntes det er hyggeligt at i følger med.
Håber det giver jeg blod på tanden. Sådan havde jeg det i hvertfald selv dengang at jeg ikke var gravid og folk fra behandlingsgruppen blev gravide, det viste mig at det sagtens kunne lykkedes

Ja lige præcis! Det varmer helt indvendigt, at læse, at nogen af dem som også kæmper, får de fantastiske 2 streger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.