Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kan man få det i stræk nogen stedet? Det ville være SÅ praktisk..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Alba skriver: Kan man få det i stræk nogen stedet? Det ville være SÅ praktisk..
følger lige med her for kunne godt bruge nogen til når min søn skal lære og være renlig om natten
Det kan man vist hos Jysk, når de ellers har det.
Har været i flere Jysk'er efter det dog, men det er åbenbart i restordre indtil nogenogtyvende oktober
Lise skriver: Det kan man vist hos Jysk, når de ellers har det. Har været i flere Jysk'er efter det dog, men det er åbenbart i restordre indtil nogenogtyvende oktober
Okay, kender du målene? baby, junior ell. voksen?
Alba skriver: Okay, kender du målene? baby, junior ell. voksen?
Ved man kan få det i 90x200 (det er det vi skal bruger nemlig), men ved ikke med andre størrelser.
Jeg ved ikke om du kan bruge det, men vi har købt et i jysk, det er ikke i stræk, men ligger under stræklagnet, det bliver altså hvor det skal. Det kan fås i forskellige størrelser.
Og beskytter mod ALT hvad der kan komme ud af en baby...
Mig med maven skriver: Jeg ved ikke om du kan bruge det, men vi har købt et i jysk, det er ikke i stræk, men ligger under stræklagnet, det bliver altså hvor det skal. Det kan fås i forskellige størrelser. Og beskytter mod ALT hvad der kan komme ud af en baby...
Tror du mener det jeghar i forevejen og det er jeg ikketilfreds med, vil gerne have et i stræk ellers må jeg find på noget kreativt..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128