1 års-vaccine (?)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

668 visninger
5 svar
0 synes godt om
14. september 2011

MorDk

Hvornår fik jeres unger 1 års-vaccinen?

Blev de syge? og hvor længe varede det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2011

CiSo

Jeg kigger lige med her. Kan desværre ikke svare, da min søn ikke er 1 år endnu.  

Anmeld

14. september 2011

kitra

Emma fik sin da hun blev 1 år og hun fik feber. men det gjorde hun goså da hun fik 5 mdr vaccinen. Lucca fik meget høj feber da hun fik 5 mdr vaccinen så er meget spændt på den når hun bliver 1 år men der er heldigvis lidt tid at løbe på.

Anmeld

14. september 2011

B&J

Vores dreng fik ikke feber da han fik sin 1års vaccine, og man kunne ikke mærke noget på ham

Anmeld

14. september 2011

MorDk

Tænkte bare om det var på selv dagen? Vi har nemlig tænkt at bestille tid til vaccinen når vi har overstået føs'dagen... (skal holde i 4 dage)

Vores søn har stort set været syg hele august måned... (startede i vuggestue 12.08.11) Håber godt nok ik han bliver "hårdt" ramt!

Anmeld

14. september 2011

tweety2060

her blev hun vacc 2 dage efter fødselsdagen. Hun blev syg m feber i 2 dage som ved de andre vacc. Hvis jeg var jer ville sørge for barnet fik vacc 14 før fødselsdagen ellers efter, da deres immunforsvar blive lidt trygget af vacc og derfor skal der ikke så meget til at vælte dem. Og for os var 1 års en stor dag, så syntes da at vi skulle nyde dagen uden feber m m.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.