Tilbehør til ål?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2011

Janni.

Hasselnødden skriver:

Helt klart kartofler, lidt blandet salat og smørsovs eller persille cremefraiche dressing her i huset

Det lyder altså også helt vildt lækkert 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2011

Hasselnødden

Janni. skriver:

Det lyder altså også helt vildt lækkert 

ELSKER ål - så munden står i vand ved tanken  Havde jeg ikke fået kartoffelsuppe med ristede bacontern og flutes her til aften, så havde jeg sukket langt efter jeres kommende middag, heldige asener

Anmeld

14. september 2011

Janni.

Hasselnødden skriver:

ELSKER ål - så munden står i vand ved tanken  Havde jeg ikke fået kartoffelsuppe med ristede bacontern og flutes her til aften, så havde jeg sukket langt efter jeres kommende middag, heldige asener

Min kæreste roser også ål til skyerne så glæder mig SÅ meget til at smage det. Skal nok komme med en update om hvad vi fik lavet af tilbehør, og ikke mindst om jeg kunne li´ det  

Men nu er jeg generelt ikke så kræsen så tror da jeg ville kunne li´ det 

Anmeld

14. september 2011

Hasselnødden

Janni. skriver:

Min kæreste roser også ål til skyerne så glæder mig SÅ meget til at smage det. Skal nok komme med en update om hvad vi fik lavet af tilbehør, og ikke mindst om jeg kunne li´ det  

Men nu er jeg generelt ikke så kræsen så tror da jeg ville kunne li´ det 

Om ikke andet så bare for at prale med at I har fået ål

Anmeld

14. september 2011

Janni.

Hasselnødden skriver:

Om ikke andet så bare for at prale med at I har fået ål

Åh ja! 

Anmeld

14. september 2011

Hasselnødden

Janni. skriver:

Åh ja! 

Anmeld

18. september 2011

smokin

Janni. skriver:

Jeg venter tålmodigt til næste uge. Har inviteret en rigtig dejlig veninde som er meget vild med ål. Så vi skal rigtig hygge os 

MUMS siger jeg bare  kan jeg komme med  

Anmeld

18. september 2011

Nolle

Held og lykke . 

min kæreste's familie er de fisker - så de spiser tit ÅL - og jeg ved bare ikke noget værre ind ål. Men jeg har aldrig set så meget mad forsvinde så hurtig - og det skal lige siges af alle jeg kender der har samgt ål er jeg den enste der ikke kan li det - så glæd dig ;D

Anmeld

18. september 2011

Janni.

schonert skriver:

Held og lykke . 

min kæreste's familie er de fisker - så de spiser tit ÅL - og jeg ved bare ikke noget værre ind ål. Men jeg har aldrig set så meget mad forsvinde så hurtig - og det skal lige siges af alle jeg kender der har samgt ål er jeg den enste der ikke kan li det - så glæd dig ;D

Håber virkelig også jeg kan li´ det.. Går jo og glæder mig  Men nu er det heldigvis snart torsdag 

Anmeld

18. september 2011

Nolle

Janni. skriver:

Håber virkelig også jeg kan li´ det.. Går jo og glæder mig  Men nu er det heldigvis snart torsdag 

Det bliver spænde ;D .

. Hvis du ikke kan li det, så sår få der noget lækkert tilbehør du kan spise isted for - det har min familie og svingerfamilie lært at lave få jeg er meget kræsen når det handler om kød

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.