HopinWishin skriver:
Kan se du lige har været ved 3. IUI....
Krydser fingre for dig 
Hm.. spekulerer ret meget over det med at få tjekket æg .. Man bruger godt nok meget tid på at køre frem og tilbage.. og hvad skal man lige sige på jobbet ? 
Jeg skal ha gonal-f hver dag... Skal du også det?..
Har du været oppe og blevet tjekket flere gange inden du kunne bllive insmeniret? (undskyld hvis jeg spørger for meget... )
Det er helt i orden - spørg endelig løs. Det er jo en af de ting, vi har hinanden for

Jeg har haft en ustimuleret cyklus og to stimuleret med Pergotime tabletter. Hvis der ikke er gevinst denne gang, skal jeg på indsprøjtningerne - formentlig gonal-f - til næste IUI-forsøg.
Jeg bliver normalt scannet på 11. dagen og afhængig af æggenes størrelse da er jeg blevet insemineret på 13. eller 14. dagen (hvor jeg er blevet scannet igen inden selve insemineringen). Det vil sige, jeg skal kun på klinikken to gange i alt ved hvert forsøg.
På jobbet har jeg fortalt min chef, hvordan det står til, og hun er også informeret om, hvornår jeg har tid til det ene eller det andet og derfor er væk fra arbejde. Indtil videre har jeg ikke fortalt det til mine kollegaer og har digtet historier om mit fravær (håndværkere hjemme, sov over mig, var til møde etc.), men min mand og jeg har nu besluttet at være åbne omkring vores behandlingsforløb, så næste gang nogen spørger, fortæller jeg sandheden i stedet for at finde på en ny historie.
Anmeld