Ang. flasker og sutter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

479 visninger
7 svar
0 synes godt om
14. september 2011

Fam. Madsen

jeg fik afvide dengang jeg fik min ælste søn at jeg skulle salte hans sut og sutterne fra flaskerne inden jeg kogte dem. for og fjerne mælke rester og andet der evt. kunne sidde på dem.

så vil jeg høre jer, om i salter jeres børns sutter inden i koger dem?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2011

MorEllen

Nej, det har jeg aldrig gjort. Jeg plejer at vaske dem i mildt sebevand inden jeg koger dem og det fungerer fint Har godt nok hørt det der med salt, men jeg har aldrig prøvet det.

Anmeld

14. september 2011

afrobabies

Fam. Madsen skriver:

jeg fik afvide dengang jeg fik min ælste søn at jeg skulle salte hans sut og sutterne fra flaskerne inden jeg kogte dem. for og fjerne mælke rester og andet der evt. kunne sidde på dem.

Jeg vasker dem bare i sæbevand og skyller godt, og så koger dem...

Anmeld

14. september 2011

oerbaek

ja det har jeg altid gjort med mine børns sutter og flaskesutter  

Anmeld

14. september 2011

hekran

Fam. Madsen skriver:

De skulle ikke saltes på dén måde, men det er fint at lige putte lidt salt i selve toppen til sutteflasken for at 'skrubbe' alle mælkeresterne af. Det fik jeg også at vide, men det havde ikke noget med saltets smag at gøre. Det var mere dets konsistens som en slags 'skrubbekrem' til sutten

Anmeld

14. september 2011

Isabella_mor

jeg har fået at vide at det er for at ungå at de kalker til.. men jeg syntes ikke det har været et problem for mig med kalk. jeg sterilisere flaskerne i 9 minutter med sterilisator der kommer i mikroovnen... 

Anmeld

14. september 2011

Koen.

jeps, da Lærke var lille saltede vi os sutterne og suttehovederne inden de blev skoldet

Anmeld

14. september 2011

Mor-til-asta-09

Fam. Madsen skriver:

aldrig hørt om, og aldrig gjort...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.