Ved godt at man skal tænke selv..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

292 visninger
6 svar
0 synes godt om
14. september 2011

Nadia&Daniel

...men jeg har fik aldrig afvide af min sp - ang. sutteflasker.. Vores datter bliver snart 11 mdr. og var fornylig stadig på 4 flasker om dagen.. Lige pt. er vi kommet ned på to - en efter frokost inden lur og en før sengetid..

Så nu er jeg både spændt og lidt stresset over at det helst hedder ingen flasker når hun bliver 1 år den 25 okt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2011

raca

Nadia&Daniel skriver:

...men jeg har fik aldrig afvide af min sp - ang. sutteflasker.. Vores datter bliver snart 11 mdr. og var fornylig stadig på 4 flasker om dagen.. Lige pt. er vi kommet ned på to - en efter frokost inden lur og en før sengetid..

Så nu er jeg både spændt og lidt stresset over at det helst hedder ingen flasker når hun bliver 1 år den 25 okt..

hvis hun spiser normalt og følger sin kurve ville jeg bare give hende flaske så længe det passede mig.. eller trappe langsomt ned til 1 også til sidste ingen..

ammebørn ville jo få til de var 2 år med WHO velsignelse.

Anmeld

14. september 2011

Alba

De nuværende 2 flasker lyder i mine ører ikke for meget, og det går jo den den rigtige retning. kender mange på 1 ½år der stadig får min. én.

Anmeld

14. september 2011

LauraLW

Nadia&Daniel skriver:

Jeg ville lade være med at stresse over det :-)

Start med at fjerne den ved hendes lur, og behold godnat flasken lidt endnu. - På et tidspunkt giver det god mening at fjerne den også, men det gør altså ikke noget at hun stadig får den lidt endnu. I kan evt give lidt mindre mængde, og skifte det ud med alm mælk.

Anmeld

14. september 2011

merichs

Nadia&Daniel skriver:

Her er det stadig 2 flasker om dagen (1 morgen og en natflaske) og vores datter bliver 1 år d. 10-10. Tror ikke vi kommer helt af med flasken inden hun bliver 1 år

Anmeld

14. september 2011

Nadia&Daniel

raca skriver:

hvis hun spiser normalt og følger sin kurve ville jeg bare give hende flaske så længe det passede mig.. eller trappe langsomt ned til 1 også til sidste ingen..

ammebørn ville jo få til de var 2 år med WHO velsignelse.

Hun spiser normalt - og er lille af størrelse, men passer ind i sin helt egen kurve

Anmeld

14. september 2011

Nadia&Daniel

Sikke mange svar jeg har fået - 1000 tak alle sammen.. Tror faktisk at det var Jeres ord jeg lige havde brug for at høre

Laura har første dag i vuggestuen imorgen - så vil jeg "nøjes" med at "stresse" over det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.