Fryse leverpostej??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19.409 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. september 2011

birthee

Jeg har en leverpostej der kun kan holde sig til idag - kan man fryse den ned i små skiver, og så tage op efterhånden som man skal bruge det??? og hvor lang tid kan det holde sig når man så tager det op???

Mvh Birthe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2011

Sitrani

birthee skriver:

Jeg har en leverpostej der kun kan holde sig til idag - kan man fryse den ned i små skiver, og så tage op efterhånden som man skal bruge det??? og hvor lang tid kan det holde sig når man så tager det op???

Mvh Birthe

Det vil jeg mene du sagtens kan.... Du stopper jo leverpostejen i, at blive dårlig, når du kommer den i fryseren, og så fortsætter leverpostejens "alder", når du tager den op igen... Men hvis du fryser den ned i små skiver, så får du den jo også hurtigt spist!

Anmeld

14. september 2011

birthee

STN skriver:

Det vil jeg mene du sagtens kan.... Du stopper jo leverpostejen i, at blive dårlig, når du kommer den i fryseren, og så fortsætter leverpostejens "alder", når du tager den op igen... Men hvis du fryser den ned i små skiver, så får du den jo også hurtigt spist!

Så vil jeg gøre det... synes det ville være ærgerligt at skulle smide en stor leverpostej ud... prøver nemlig at spare lidt, også ved ikke at smide mad ud...

Anmeld

14. september 2011

Sitrani

birthee skriver:

Så vil jeg gøre det... synes det ville være ærgerligt at skulle smide en stor leverpostej ud... prøver nemlig at spare lidt, også ved ikke at smide mad ud...

Det er også en god løsning Maden bliver hutigt for gammel, når man køber en stor leverpostej f.eks. Vi gør det herhjemme med rugbød også... det når vi nemlig aldrig at få spist op inden der kommer mug...

Anmeld

14. september 2011

Lone Jakobsen

jep jep det kan du sagtens gøre. det gjorde jeg meget da jeg var alene med mine børn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.