Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Maxi Cosi CabrioFix 0-13kg, brugt til et barn.
Pris 600kr
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nadi skriver: Maxi Cosi CabrioFix 0-13kg, brugt til et barn. Pris 600kr
Kan du lægge et billede ind?
Madam Blå skriver: Kan du lægge et billede ind?
Det kan jeg godt, men der går lige et par dage så for min computer er brudt sammen..
Men ellers kan du prøve at google den, så har d en ide om hvordan den ser ud
Nadi skriver: Det kan jeg godt, men der går lige et par dage så for min computer er brudt sammen.. Men ellers kan du prøve at google den, så har d en ide om hvordan den ser ud
Der er mange farver Hvad farve har den?
Madam Blå skriver: Der er mange farver Hvad farve har den?
Åhh ja det havde jeg slet ikke lige tænkt på Den er sort.. Jeg har brugt den til min datter.
Nadi skriver: Åhh ja det havde jeg slet ikke lige tænkt på Den er sort.. Jeg har brugt den til min datter.
Umiddelbart er jeg meget interesseret Jeg vil gerne lige se et billede af den, og skal lige vende den med kæresten.
Hvor bor du henne?
Madam Blå skriver: Umiddelbart er jeg meget interesseret Jeg vil gerne lige se et billede af den, og skal lige vende den med kæresten. Hvor bor du henne?
Jeg får lagt et billede ind når jeg kan
Jeg bor i Karup (Jylland), den kan evt leveres mod et lille tillæg..
Nadi skriver: Jeg får lagt et billede ind når jeg kan Jeg bor i Karup (Jylland), den kan evt leveres mod et lille tillæg..
Jeg taler lige med kæresten om det - vi har familie i Kjellerup, så måske vi kunne finde ud af at få den hentet
Men vil rigtig gerne lige se et billede
Ellers er jeg meget interesseret
Så skriv meget gerne hvis Madam Blå ikke køber den
Billeder af autostolen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128