hej alle i kloge mødre
jeg har et frygteligt dilemma...
jeg har altid sagt til mig selv at mit barn i hvertfald ikke skulle passes i 7-8 timer hver dag...
nu er problemet så (udover forældrenes stress) at mit englebarn ikke kan lide tumult - så hun foretrækker KLART at blive afleveret tidligt til rolig morgenmad hos dagplejen. så hun bliver afleveret kl 7 om morgenen. så er der roligt - hun er den første eller nr 2 der kommer og min yndige lille pige kan være med fra starten når tumulten udvikler sig ... efter morgenmad kommer der 2 børn mere og så skal de jo lege og synge sange osv... og den lille kan godt lide det - men hun vil altså ikek afleveres midt i det...
så - hun starter kl 7 om morgenen... jeg har heller aldrig kunnet få hende til at sove længere end kl 6 om morgenen - så det passer fint og vi har en rolig morgen...
men - klokken 1130 spiser de frokost... og lidt over 12 - 1230 lægges de små... og så sover hun til klokken kvart i 2 - ca... hvor jeg så henter hende øjeblikeligt.. men det er stadig 7 timer. jeg ved bare ikke hvornår jeg ellers skal hente hende... ?? jeg er studerende så jeg er hjemme 1215 (hvis jeg ikke køber ind, laver lektier og alle de der ting ) men hvis jeg henter hende 1215 så sover hun jo ikke... for så skal hun lige sige hej og se på hendes legetøj osv...
så jeg aner ikke mine levende råd... jeg føler mig som verdens usleste mor at lade den lille blive passet 7 timer om dagen - mens jeg sidder hjemme og laver lektier...
Anmeld