Har nogen af jer prøvet at være...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

834 visninger
13 svar
0 synes godt om
20. januar 2009

Pia.

....syge så længe som jeg har... denne her influenza har virkelig slået benene væk under mig - kan heller ikke huske hvornår jeg sidst har haft influenza...

Men jeg har været syg siden sidste søndag, det er første dag i dag jeg er feber fri - raskmeldte mig i fredags fordi jeg tænkte at det måtte da blive bedre i weekenden, men jeg måtte sygemelde mig igen søndag aften og er stadig syg... I dag er der så bedring, men syntes det er utroligt at være syg så længe...

Mads har været hjemme siden torsdag d. 8 januar og er stadig ikke kommet afsted...

Nogen andre der har været lige så hårdt ramt eller har prøvet noget lign.

Vagtlægen fortalte mig at denne her influenza var ekstra slem og nemt tog 14 dage, og at ældre mennesker blev indlagt hvis de var alt for svage...

Nå bare lige et nysgerrigt indlæg fra mig der stadig er syg !!!!!!! Min arbejdsplads er bare ikke særlig glad for mig .....

Knus Pia.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2009

SaNiNa

Ja var jeg op til jul lage mig i sengen d. 6 dec om aften og stod først op igen d. 22 dec hvor jeg stadig ikke hvad det godt men nu gad jeg ikke ligge i sengen mere... det var så med bihuls-hals-blærebetændelse efterfulgt at en lungebetændelse og så min kære kvalme og opkast...

det er først her over nytår jeg føler mig rigtig frisk igen men kroppen er stadig træt men det kan jo osse skyldes graviditeten...

Sanne- som håber du snart er oppe igen for det er bestem ikke sjovt at ligge i sengen så lang tid.

Anmeld

20. januar 2009

Diana...

PiaR skriver:

....syge så længe som jeg har... denne her influenza har virkelig slået benene væk under mig - kan heller ikke huske hvornår jeg sidst har haft influenza...

Men jeg har været syg siden sidste søndag, det er første dag i dag jeg er feber fri - raskmeldte mig i fredags fordi jeg tænkte at det måtte da blive bedre i weekenden, men jeg måtte sygemelde mig igen søndag aften og er stadig syg... I dag er der så bedring, men syntes det er utroligt at være syg så længe...

Mads har været hjemme siden torsdag d. 8 januar og er stadig ikke kommet afsted...

Vagtlægen fortalte mig at denne her influenza var ekstra slem og nemt tog 14 dage, og at ældre mennesker blev indlagt hvis de var alt for svage...

Nå bare lige et nysgerrigt indlæg fra mig der stadig er syg !!!!!!! Min arbejdsplads er bare ikke særlig glad for mig .....

Knus Pia.

Nej jeg har aldrig rigtig været syg, det første gang nu her pga graviditeten men det jo ikke det samme...

Men ville da lige sige at jeg har mega ondt af jer... helle melde sig syg end og smitte alle børnene, så tager det jo bare den tid det tager...

mange godbedrings knus fra mig

Anmeld

20. januar 2009

lonemus

PiaR skriver:

Knus Pia.

JA, her har vi også haft rigtig megen influenza i nov-dec måned, og hele juleferien!! Så det har været nogle hårde måneder at komme igennem, for det har været nogle rigtig seje bakterier.

Men mon ikke snart det holder op, nu er foråret jo på vej

God bedring ;

Lone

Anmeld

20. januar 2009

Pia.

Tak hvor er I søde... det er simpelthen frygteligt... Men ja foråret er på vej og det hele må snart vende for os alle sammen...

Knus fra Pia...

Anmeld

20. januar 2009

Honningblomst

Søde Pia....husker du at lytte til din psyke...hvis man er stresset eller tænker for meget, så vil kroppen tilsidst blive fysisk syg eller i hvert fald have svært ved at blive rask igen når man er syg.
Så pas på dit mentale helbred også og mærk indeni dig selvom om der er noget der skal ryddes op i....det er i hvert fald min erfaring, både fra mig selv men også fra mennesker tæt på mig...
Knus..

Anmeld

20. januar 2009

Honningblomst

Søde Pia....husker du at lytte til din psyke...hvis man er stresset eller tænker for meget, så vil kroppen tilsidst blive fysisk syg eller i hvert fald have svært ved at blive rask igen når man er syg.
Så pas på dit mentale helbred også og mærk indeni dig selvom om der er noget der skal ryddes op i....det er i hvert fald min erfaring, både fra mig selv men også fra mennesker tæt på mig...
Knus..

Anmeld

20. januar 2009

Pia.

Eva skriver:

Knus..

Ja det syntes jeg nu ellers jeg gør... - Men det kan da godt være jeg skal gå ekstra i bund... syntes ellers lige pt. at der er ro på mange ting omkring mig, hvis du forstår...

Men tak for dine tanker - de varmer jo som altid.

Knus Pia.

Anmeld

20. januar 2009

Mimic

Først og fremmest god bedring
jeg og hele familien har selv lige lagt med influenza og vi lå alle i 16 dage, før vi var klar igen...

så op med humøret, der går nok ikke længe før du er på benene igen

Linda

Anmeld

20. januar 2009

Pia.

Linda skriver:

Først og fremmest god bedring
jeg og hele familien har selv lige lagt med influenza og vi lå alle i 16 dage, før vi var klar igen...

så op med humøret, der går nok ikke længe før du er på benene igen

Linda

Først tusind tak

16 dage !!!!!!!!!! det var godt nok længe så kan jeg jo ikke tillade mig at pive endnu...

Knus Pia.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.