Sygemeldte under jeres ivf behandlinger,?Jeg spørger fordi vi begynder i ivf behandling om 1 cyklus ;-)Da vi var i iui behandling endte det med 3 måneders sygemelding. Både pga det psykiske og det fysiske - reagerede øv agtigt på hormonerne!Men nu hvor vi snart skal igang igen skal jeg ha snakket med jobbet om hvordan vi gør denne gang. De er meget forstående og hvisjeg ønsker en fuld sygemelding så får jeg det.Vi har i forvejen noah på 4 år og mit største problem ynder III, var at jeg ved siden af behandling og arbejde overhovedet ikke havde mere overskud til ham. Og det duer bare ikke. Så hellere sætte jobbet på standby for en tid...Hvad gør i andre under ivf????Kram stine
Jeg har faktisk prøvet begge dele - sidste gang, var jeg ikke sygemeldt overhovedet. Dagene med ÆO og ÆU, tog jeg som hjemmearbejdsdage, hvor jeg lavede mine opgaver om aftenen efter morfinrusen var aftaget
. Jeg var på arbejde dagen imellem. Denne gang, har jeg til gengæld været sygemeldt fra ÆO til testdag(den 24 sept.). Der er fordele ved begge, fordelen ved at være sygemeldt, er du kan slappe af, og virkelig behandle din krop som den skal. Ulempen er, at tiden går meget langsomt! Og fokus måske er lidt for meget på det pågældene forsøg.
Jeg har ikke været meget ramt af smerter m.m i forbindelse med behandling og jeg har stillesidende arbejde, så derfor ser jeg sygemeldningen udelukkende som en aflastning, og sikring på jeg ikke bliver stresset. Vi har en lidt uholdbar arbejdssituation pt, var den stabil ville jeg til hver en tid arbejde - simpelthen for at have noget normalitet i mens man gennemgår behandlingerne.
Uanset hvad, så rigtig mange gange held og lykke med det hele.
Anmeld