Hjælp til sko, hvilke er flottest?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2011

Anonym trådstarter

FrkLarsen skriver:

Jeg ville også have svært ved at vælge!!! 

Hvilke kan du bedst lide? 

Uha .. de brune måske, men min kæreste er vild efter jeg får de sorte, og dem synes jeg også er helt vild fede.. men ender nok med at hoppe på den sorte vogn  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2011

FrkLarsen

Anonym skriver:

Uha .. de brune måske, men min kæreste er vild efter jeg får de sorte, og dem synes jeg også er helt vild fede.. men ender nok med at hoppe på den sorte vogn  

Det er også en svær en!!! Det er dælme tarveligt at der findes så mange fede sko!!!!! (Heldigvis er jeg ikke 'sko-shopoman'), men nøøøøj det er altså lige til mine fødder de støvler der!!! 

Anmeld

14. september 2011

Anonym trådstarter

FrkLarsen skriver:

Det er også en svær en!!! Det er dælme tarveligt at der findes så mange fede sko!!!!! (Heldigvis er jeg ikke 'sko-shopoman'), men nøøøøj det er altså lige til mine fødder de støvler der!!! 

Hahah! er jeg normalt heller ikke, men nogle sko KAN jeg bare ikke stå for :p 

Anmeld

14. september 2011

FrkLarsen

Anonym skriver:

Hahah! er jeg normalt heller ikke, men nogle sko KAN jeg bare ikke stå for :p 

Forståeligt at du ikke kan stå for lige netop de der!! 

Ååårh jeg kunne godt, men pengepungen kan skisme ikke undvære mere i denne måned 

Anmeld

14. september 2011

Anonym trådstarter

FrkLarsen skriver:

Forståeligt at du ikke kan stå for lige netop de der!! 

Ååårh jeg kunne godt, men pengepungen kan skisme ikke undvære mere i denne måned 

Heldigvis får jeg dem af min søde kæreste, fordi jeg mangler et par gode vintersko og snart har fødselsdag, har slet ikke næsten 2000 kr som jeg kan smide efter et par sko :p. 

Anmeld

14. september 2011

FrkLarsen

Anonym skriver:

Heldigvis får jeg dem af min søde kæreste, fordi jeg mangler et par gode vintersko og snart har fødselsdag, har slet ikke næsten 2000 kr som jeg kan smide efter et par sko :p. 

Wow, koster de 2000kr?! 

Nogengange kunne jeg godt bruge en kæreste her giver mig en ting engang imellem, af værdi! 

Det sidste han købte til mig var en lighter med en gris på! 

Selvfølgelig er det tanken der tæller, men en lighter med netop en gris på, hmmmm, han mente jeg var en lille øffe 

Anmeld

14. september 2011

Anonym trådstarter

FrkLarsen skriver:

Wow, koster de 2000kr?! 

Nogengange kunne jeg godt bruge en kæreste her giver mig en ting engang imellem, af værdi! 

Det sidste han købte til mig var en lighter med en gris på! 

Selvfølgelig er det tanken der tæller, men en lighter med netop en gris på, hmmmm, han mente jeg var en lille øffe 

Haha, tror ikke det er beløbet der betyder så meget! og tror slet ikke mænd tænker sådan :b bare han giver en noget, der er mange mænd derude der slet ikke ofre en skilling på deres dame, så en lighter med en øffer på, er nu også en sød ting

Anmeld

14. september 2011

FrkLarsen

Anonym skriver:

Haha, tror ikke det er beløbet der betyder så meget! og tror slet ikke mænd tænker sådan :b bare han giver en noget, der er mange mænd derude der slet ikke ofre en skilling på deres dame, så en lighter med en øffer på, er nu også en sød ting

Bare jeg dog havde en hjerne som en mand engang i mellem  

Øffe eller ej, ja, det var sødt! Og den bliver også brugt flittigt!  

Hvorfor står du som anonym bag en sko tråd?? 

Anmeld

14. september 2011

Anonym trådstarter

FrkLarsen skriver:

Bare jeg dog havde en hjerne som en mand engang i mellem  

Øffe eller ej, ja, det var sødt! Og den bliver også brugt flittigt!  

Hvorfor står du som anonym bag en sko tråd?? 

Haha! nemlig ja

Ved ikke rigtig, den gik selv på anonym og kan ikke rette det

Anmeld

14. september 2011

FrkLarsen

Anonym skriver:

Haha! nemlig ja

Ved ikke rigtig, den gik selv på anonym og kan ikke rette det

Det kan vel ske .

But!! WHO ARE YOOOU?! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.