Baby "går" i søvne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.017 visninger
19 svar
0 synes godt om
13. september 2011

merichs

Stort set hver aften (og nogle gange flere gange om aftenen) "grynter" min datter lidt, og når jeg kommer ind til hende, sidder hun i den ene eller anden ende af tremmesengen, men hun er ikke vågen. Jeg kan lægge hende ned og hun sover videre.

Er det normalt at babyer/børn gør sådan i søvne? Andre der oplever det?

Vh Marlene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2011

Mira0911

Nu er min datter noget ældre end din.. Hun gør nøjagtigt det samme... Tror det er meget normalt... 

Anmeld

13. september 2011

MelikkazMoar

merichs skriver:

Stort set hver aften (og nogle gange flere gange om aftenen) "grynter" min datter lidt, og når jeg kommer ind til hende, sidder hun i den ene eller anden ende af tremmesengen, men hun er ikke vågen. Jeg kan lægge hende ned og hun sover videre.

Vh Marlene

Ja .. min kærestes søn ar gjord det siden han var 2, og nu han 4..

han sætter sig op , grøder/piver lidt og  å kan vi gå ind til ham, sætte ham på vores skød.. og så ligge ham efter 30sek og så sover han igen..

Anmeld

13. september 2011

merichs

Mira0911 skriver:

Nu er min datter noget ældre end din.. Hun gør nøjagtigt det samme... Tror det er meget normalt... 

Okay  Det ser så sødt ud når hun sidder der og dingler lidt

Anmeld

13. september 2011

merichs

MelikkazMoar skriver:

Ja .. min kærestes søn ar gjord det siden han var 2, og nu han 4..

han sætter sig op , grøder/piver lidt og  å kan vi gå ind til ham, sætte ham på vores skød.. og så ligge ham efter 30sek og så sover han igen..

Okay  Her behøver vi ikke tage hende op, hun skal bare lægges ned igen og så sover hun videre

Anmeld

13. september 2011

Mira0911

merichs skriver:

Okay  Det ser så sødt ud når hun sidder der og dingler lidt

Hehe jeg små fniser altså også af Julie når hun sidder der og dingler fra side til side... 

Anmeld

13. september 2011

merichs

Mira0911 skriver:

Hehe jeg små fniser altså også af Julie når hun sidder der og dingler fra side til side... 

De er dejlige de kære små

Anmeld

13. september 2011

MelikkazMoar

merichs skriver:

Okay  Her behøver vi ikke tage hende op, hun skal bare lægges ned igen og så sover hun videre

ja.. mikkel kravler selv næsten på skødet a mig... men far behover også kun sætte sig ved hamog ligge ham, så sover ham.. mig skal han lige op og kramme først

Anmeld

13. september 2011

Mira0911

merichs skriver:

De er dejlige de kære små

Det er de hvert fald...  Glæder mig til at nyde en mere sammen med Julie... 

Anmeld

13. september 2011

Valle81

merichs skriver:

Vh Marlene

Helt normalt

Asta gjorde det også meget, anton gør det til tider også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.