Nogle derud der mangler en astma maske + tilbehør.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
24. september 2011

nilletøz

Mor til Frederic skriver:

nej den er magen til vores den forebyggende (orange) og den kan passer ikke i metal spacer...

Du kan på apotek få en air charmper, hvor der er blød gummi i enden og den kan passe både den runde og firkanted medicin.

ok forstår jeg ikke for blev faktisk tilbudt metaldimsen på syghuset. Vi har den blå og den orange. 

Har en i forvejen, men ville gerne have en der kunne fast i vuggestuen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2011

H+S Skjolgborg.

Man skal bare sige den skal være rund/næsten rund og passe på en stålmaske. Normal giver lægen de runde eller lidt runde så de kan presse i hulle for hulle i stål masken er ikke helt rundt.Men de fleste kan presse i hulle.Vi har haft mange forskelig mediciner til vores to drenge især min den stor. Min den stor have astma i næsten 7 år. Tobias slap nu her til 15 mdr.s undersøgelsen.Men han kan jo måske får det igen men har jo stadig benjamins/min stor søns maske hvis det skulle ske.

Henriette

Anmeld

24. september 2011

Mor til Frederic og Freya

nilletøz skriver:

ok forstår jeg ikke for blev faktisk tilbudt metaldimsen på syghuset. Vi har den blå og den orange. 

Har en i forvejen, men ville gerne have en der kunne fast i vuggestuen

vi fik den også for 2 år siden på børne amb og dengang var hans medicin rund i enden og de passed i spacer.

Hans kom over på flexotide (orange) istedet for den gamle udgåed brune i juni '11 og der måtte vi have ny spacer...

Anmeld

24. september 2011

nilletøz

Henriettemortil4 skriver:

Man skal bare sige den skal være rund/næsten rund og passe på en stålmaske. Normal giver lægen de runde eller lidt runde så de kan presse i hulle for hulle i stål masken er ikke helt rundt.Men de fleste kan presse i hulle.Vi har haft mange forskelig mediciner til vores to drenge især min den stor. Min den stor have astma i næsten 7 år. Tobias slap nu her til 15 mdr.s undersøgelsen.Men han kan jo måske får det igen men har jo stadig benjamins/min stor søns maske hvis det skulle ske.

Henriette

ja jeg vil gerne købe den, også må jeg e om vi kan bruge den, om ikke har vi en anden maske her hjemme som måske passer til den...

Men jeg ved ikke helt med pris er ikke god til sådan noget...

Anmeld

24. september 2011

H+S Skjolgborg.

nilletøz skriver:

passer den til den her:

den fik vi første gang til tobias og den skal bare presse lidt hårdt i hulle min svigerind viste os det jeg sagde lort den passe jo ikke da vi skulle give den ned hos dem jo jo se her også press hun den i.

Anmeld

24. september 2011

nilletøz

den fik vi første gang til tobias og den skal bare presse lidt hårdt i hulle min svigerind viste os det jeg sagde lort den passe jo ikke da vi skulle give den ned hos dem jo jo se her også press hun den i.

Ja jeg skal nok få den til at passe...

Anmeld

24. september 2011

H+S Skjolgborg.

nilletøz skriver:

ja jeg vil gerne købe den, også må jeg e om vi kan bruge den, om ikke har vi en anden maske her hjemme som måske passer til den...

Men jeg ved ikke helt med pris er ikke god til sådan noget...

Nej den skulle passe og skulle den ikke passe kan du få et andet mund stykke/hylster til medicinen på apoteke.Fik vi en gang.

Jeg kan da lige vise dig hvordan hulle ser ud der hvor du skal sætte den på tager lige et billede to min så.

Henriette

Anmeld

24. september 2011

nilletøz

Nej den skulle passe og skulle den ikke passe kan du få et andet mund stykke/hylster til medicinen på apoteke.Fik vi en gang.

Jeg kan da lige vise dig hvordan hulle ser ud der hvor du skal sætte den på tager lige et billede to min så.

Henriette

ok mange tak

Anmeld

24. september 2011

H+S Skjolgborg.

er hved af overfør dem nu

Anmeld

24. september 2011

nilletøz

er hved af overfør dem nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.