Mos/grød opskrifter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

704 visninger
6 svar
0 synes godt om
13. september 2011

Nolle

Hej alle jer

Nu skal min lille Zibrandt snart have mos/grød, og jeg ville lave prøve lave det slev  

- Så ville høre jer om i har nogen opskrifter på alt lave det? - nogen i har vært glade få og ville dele vider til mig  

Taak på for hånd ;D 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2011

Hailiesmom11

Den Rene Barnemad  har lige købt den og der er masser af forskellige opskrifter til de forskellige aldre

jeg har givet 179 kr og har allerede brugt den til at lave madpakke mad til kæresten

Anmeld

14. september 2011

birthee

Wulffi89 skriver:

Den Rene Barnemad  har lige købt den og der er masser af forskellige opskrifter til de forskellige aldre

jeg har givet 179 kr og har allerede brugt den til at lave madpakke mad til kæresten

Hvor har du købt den henne?? Synes ikke jeg kan finde den til salg på nettet nogle steder... Kan du oplyse forfatter og forlag???

Anmeld

14. september 2011

Hailiesmom11

birthee skriver:

Hvor har du købt den henne?? Synes ikke jeg kan finde den til salg på nettet nogle steder... Kan du oplyse forfatter og forlag???

Jeg meldte min datter ind i gyldendals børnebogklub og købte den derigennem.. Fik legetøj, legetæppe og en lille bog om leg ved at melde mig ind og det første år skal man bare købe 3 bøger  kan varmt anbefale det..

Anmeld

14. september 2011

Chewy

schonert skriver:

Hej alle jer

Nu skal min lille Zibrandt snart have mos/grød, og jeg ville lave prøve lave det slev  

- Så ville høre jer om i har nogen opskrifter på alt lave det? - nogen i har vært glade få og ville dele vider til mig  

Taak på for hånd ;D 

Har du ikke fået en bog af din sundhedsplejerske? Det fik jeg og den er fyldt med opskrifter osv. på barnets første skemad og helt indtil de er 2 år.

Anmeld

14. september 2011

Nolle

Chewy skriver:

Har du ikke fået en bog af din sundhedsplejerske? Det fik jeg og den er fyldt med opskrifter osv. på barnets første skemad og helt indtil de er 2 år.

Nej slet ikke . hun er sådan en der glemmer ting. ;/ ..

Anmeld

14. september 2011

Chewy

schonert skriver:

Nej slet ikke . hun er sådan en der glemmer ting. ;/ ..

Hmm, det skal du da have... Mener du kan finde noget inde på sundhedsvejen.dk. Synes du skal spørge hende ad, for den er virkelig god den bog

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.