hjælp mig lige - luksusfælden -> hva er med??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.095 visninger
17 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. september 2011

Anonym trådstarter

Sad li og så luksusfælden, og der har de j posten der hedder "Mad", hvor de i dette tilfælde lægger 4.200 kr. af om mdr til 2 voksne og 2 børn, er det KUN mad der er i de penge, eller det er med bleer, vaskepulver o.s.v. til husholdningen????

Hmm, vi er ligesom dem, to vksne og to børn og jeg handler da ind for godt 1200-1500 kr pr. uge, vel og mærke med det hele - bleer, vaskepulver o.s.v.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2011

B&J

jeg ser ikke luksusfælden men jeg tror kun det er mad når det er et mad budget

Anmeld

13. september 2011

Anonym

Anonym skriver:

Sad li og så luksusfælden, og der har de j posten der hedder "Mad", hvor de i dette tilfælde lægger 4.200 kr. af om mdr til 2 voksne og 2 børn, er det KUN mad der er i de penge, eller det er med bleer, vaskepulver o.s.v. til husholdningen????

Hmm, vi er ligesom dem, to vksne og to børn og jeg handler da ind for godt 1200-1500 kr pr. uge, vel og mærke med det hele - bleer, vaskepulver o.s.v.

Jeg mener at de kun er mad - ikke "ting" til baby

Anmeld

13. september 2011

SjeBets

Vi kunne holde det på 700 kr ca da min den yngste var blebarn. altså pr uge. og det var med alt, kattemad, mad, toilet sager, vaskepulver med mere. så tror da det dækket altså almen indkøb

Anmeld

13. september 2011

Anonym trådstarter

super, tak - vi har nemli 2 blebørn og ku simpelthen ik få det til at passe, gik endda  hen til manden og spurgte "Bruger jeg mange penge", ha - nej, jeg sparer virkelig, og køber ikke unødvendige ting - men sådan noget som bleer bruger vi Pampers (køber grande ind når der er 2 pk. fpr 150), og vaskepulver er også lidt dyre end hv det ku være, da jeg VIL ha den parfumefra, så kunne da spare der, men det er altså der jeg "kaster" med pengene

tænkte bare lige WHAT hvis de ku gøre det med det hele for 4200,- kr. pr. mdr.

Tak for hjælpen!

Anmeld

13. september 2011

Witt

Anonym skriver:

Det er kun mad madbudget

Anmeld

13. september 2011

LuciaLiann

Så vidt jeg har forstået er det alt til husholdningen.. vaksemiddel, bleer, shampoo og andet husholdnings produkter.. for hvor skulle pengene til det ellers være??? så når de siger mad så er det alt det andet inklusiv også...

Anmeld

14. september 2011

2babygirls

Anonym skriver:

Det er til husholdningen...
Men undre mig mere over at der ikke er penge til medicin, næste str tøj til voksende babyer/børn og sådan noget...

Anmeld

14. september 2011

morethanperfect

Anonym skriver:

Hmm jeg syns det mange penge ? 

Vi er 2 voksne og 1 blebarn og vi kan klare os for 3500 om mdr. Og så ryger vi ovenikøbet også ...

Anmeld

14. september 2011

serinasmor

Det er hele husholdningen ... der findes ikke en post i deres budget der hedder rengøring og bleer ...

Det kan godt hænge sammen ... med madplan, billige bleer, kun handlen én gang om ugen og kun i discount og kød på tilbud i store pakker som man pakker om og fryser ned ... ved ikke præcist hvad vi bruger pr måned nu hvor serina er kommet til ... men det er nok omkring de 3500-3900 (kommer an på om vi køber stort ind af kød den måned eller ej) ... og vi laver madplan .. men bestemt ikke en "sparemadplan"... fair nok .. vi får nærmest aldrig røde bøffer eller steg.. men det betyder bare at når vi så endelig gør .. så nyder vi det mere  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.