Nintendo Wii

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

465 visninger
8 svar
0 synes godt om
20. januar 2009

SaNiNa

Sådan en skal jeg da ud og have købt mig...

Sidder lige og lytter lidt til go´morn danmark og de har lige vist et spil hvor man kan stå på ski... det så kanon sjovt ud og når vi nu desværre ikke skal på skiferie i år så kunne det måske bløde lidt op på det...

Nogen som har det spil og kan fortælle lidt om det?

Sanne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2009

malou

Min svigermor købte det til dem selv i julegave.. og vi lavede ærligt dårligt andet end at spille wii hele julen ... og til nytår var det lige før vi "glemte" at åbne champagnen kl. 24.. haha.

kan klart anbefales.. det er vildt sjovt

knus malou

Anmeld

20. januar 2009

Pia.

Vi har dog ikke det spil, men mange andre sjove spil til wii'en ....
Mikkel den store har også lige siddet og set godmorgen Danmark og det er nu sat på ønske seddelen (fødselsdag 6 feb.) - Hvis du køber det, håber jeg lige du vender tilbage med om det er godt...

Knus Pia.

Anmeld

20. januar 2009

Diana...

Ej kunne os rigtig godt tænke mig en men det må vente lidt endnu

Anmeld

20. januar 2009

SaNiNa

Vi skal osse ud og købe det hele for vi har kun en ps2... den er vi nu osse rigitg glad for...

Men har lige brugt begrundelsen at jeg jo skal gå hjemme indtil jeg skal på barsel og så kunne jeg jo hygge mig lidt med sådet en maskien og et sjovt spil... og utrolig nok sagde kæresten at så måtte vi jo se om vi kunne finde det troede faktisk han ville sige nej og at vores opsparing skulle bruges til baby og når vi engang inder et nyt sted at bo...

Så jeg er i fuld gang med at tjekke priser...

Anmeld

20. januar 2009

Pia.

Sanne skriver:

Vi skal osse ud og købe det hele for vi har kun en ps2... den er vi nu osse rigitg glad for...

Men har lige brugt begrundelsen at jeg jo skal gå hjemme indtil jeg skal på barsel og så kunne jeg jo hygge mig lidt med sådet en maskien og et sjovt spil... og utrolig nok sagde kæresten at så måtte vi jo se om vi kunne finde det troede faktisk han ville sige nej og at vores opsparing skulle bruges til baby og når vi engang inder et nyt sted at bo...

Så jeg er i fuld gang med at tjekke priser...

Pas på med at glæde dig for hurtigt... de skulle være udsolgt over det meste af landet fordi der blev solgt så mange i december...

Føtex havde en reklame her i starten af året at de ville få dem, men de fik slet ingen hjem da de ikke kunne skaffe dem....

Men det kan selvfølgelig godt være at det er anderledes nu, men i starten af året var det helt vildt....

Håber du bliver glad for din wii, men ring lige rundt og forhøre dig inden i køre ud og køber den...

Knus Pia.

Anmeld

20. januar 2009

SaNiNa

ved de har dem i EB game i odense... men til 2500 tror jeg køber den genne nettet hvor jeg købte vores ps2 osse...

Anmeld

20. januar 2009

SaNiNa

Så har jeg lige købt en wii... glæder mig til at prøve den når vi har spist...

Anmeld

20. januar 2009

Doktor Doolittle

Vi har også en Wii og er vildt glade for den. Vi har både sportsspil, Super Mario, Ratatouille, lego Indiana Jones og nogle andre jeg ikke husker navnet på. Det er super underholdning for hele familien.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.