Omgangssyge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.565 visninger
5 svar
0 synes godt om
13. september 2011

Carina1977

Min søn har det ikke ret godt her til aften. Han har haft diarre i et par dage, og her til aften er han så begyndt at få ondt i maven, kvalme, hovedpine og svimmelhed. Hans temperatur ligger dog kun på 37,5 og det kan man jo ikke kalde feber.

Kan man godt have omgangssyge uden opkast?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2011

Roza

Hej Carina

Man kan godt have omgangssyge uden opkastninger, vi mennesker er forskellige, det er vira også, derfor reagerer vi forskelligt på viraer. 

Men det kunne jo også være at han spiser noget som han ikke kan tåle? Jeg er selv laktoseintolerant og får faktisk samme symptomer som du beskriver, er hans mave oppustet?

jeg synes du skal få ham et tjek hos lægen hvis diarren ikke ophører inden for et par dage

Hilsen Roza

Anmeld

18. september 2011

Dinna88

Han har præcis det jeg har ligget med i tre dage. Jeg havde dog ikke ligefrem diarré, men jeg havde helt sindssyge mavekramper! 

Og der er rigtig, rigtig meget i omløb lige nu - Roskildesyge hærger for sygt Danmark.

Anmeld

18. september 2011

Carina1977

Roza skriver:

Hej Carina

Man kan godt have omgangssyge uden opkastninger, vi mennesker er forskellige, det er vira også, derfor reagerer vi forskelligt på viraer. 

Men det kunne jo også være at han spiser noget som han ikke kan tåle? Jeg er selv laktoseintolerant og får faktisk samme symptomer som du beskriver, er hans mave oppustet?

jeg synes du skal få ham et tjek hos lægen hvis diarren ikke ophører inden for et par dage

Hilsen Roza

Hej og tak for dit svar 

Han blev hjemme fra skole dagen efter, og nu har han det heldigvis fint igen 

Anmeld

18. september 2011

Carina1977

Dinna88 skriver:

Han har præcis det jeg har ligget med i tre dage. Jeg havde dog ikke ligefrem diarré, men jeg havde helt sindssyge mavekramper! 

Og der er rigtig, rigtig meget i omløb lige nu - Roskildesyge hærger for sygt Danmark.

Ja han sagde også at det gjorde meget ondt i maven. Jeg er dog ikke blevet smittet med det...heldigvis 

Anmeld

18. september 2011

Roza

Carina1977 skriver:

Hej og tak for dit svar 

Han blev hjemme fra skole dagen efter, og nu har han det heldigvis fint igen 

Åh det lyder rigtig godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.