Zzzzz... næsten ikke søvn!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

598 visninger
4 svar
0 synes godt om
20. januar 2009

Mutti2

Jeg forstår mig simpelthen ikke på min datters søvn vaner for tiden!!!
Hun er lige blevet et år.

Hun sover pænt og herligt 3 timer til middag oppe i dagplejen. Men her hjemme sover hun under en halv time. Og det gælder både lørdag, søndag og mandag. I går var vi sågar i svømmehallen, som normalt kører hende helt træt. Men igen knap en halv time, kunne det blive til !!

Hun kommer altid i seng ved 7 - 8 tiden. Men vågner også mindst to gange inden midnat. og som regel 3- 5 gange fra midnat - 5.30!!

I nat så ud som følgende:
Puttetid kl 20.00
vågen 1.gang : 21.30 - 21.45
vågen 2.gang: 23.00 - 23.30
vågen 3.gang: 00.00 - 00.50
Vågen 4. gang. 02.00 - 02.20
Vågen 5.gang: 03.30 - 03.45
Vågen 6.gang: 04.15- 04.30
vågen: 05.00 -

Gaaaaab.... Jeg forstår ikke hvordan hun kan holde til det, og slet ikke når hun ikke sover rigtigt til middag.

Det giver omkring 6,5 timer plus hendes middagssøvn.... 7 timer på et døgn!! Jeg forstår ikke hvorfor det skal være så meget anderledes fra dagplejen og til weekenden

Er der nogen af jer der oplever/har oplevet det samme??

Knus en meget træt Pernille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2009

eliasogmor

øhm....sover hun udenfor i dagplejen....hvis hun gør det og hun så ikke sover udenfor i weekenden..så kan det godt være derfor..jeg kan heller ikke få elias til at sove i weekenden, medmindre han sover udenfor nemlig.....

Anmeld

20. januar 2009

Mutti2

eliasogmor skriver:

øhm....sover hun udenfor i dagplejen....hvis hun gør det og hun så ikke sover udenfor i weekenden..så kan det godt være derfor..jeg kan heller ikke få elias til at sove i weekenden, medmindre han sover udenfor nemlig.....

Det har jeg prøvet!! Jeg har sågar gået tur med hende, hvilket plejer at kunne sende hende direkte ind i drømmeland!!!! Men det virker ikke.

Jeg forstår bare ikke hvordan hun kan være så aktiv, med så lidt søvn!!

Anmeld

20. januar 2009

charlottekri

du skal også tænke over at der sker 10 gange så meget i dagplejen som derhjemme!!! måske er det derfor hun ikke sover så meget derhjemme... hun får ikke brugt så meget energi. Det tager jo en masse energi bare ved at der foregår en masse omkring hende

Anmeld

20. januar 2009

fam.4xc

Milla-Victoria's mor skriver:

Det har jeg prøvet!! Jeg har sågar gået tur med hende, hvilket plejer at kunne sende hende direkte ind i drømmeland!!!! Men det virker ikke.

Jeg forstår bare ikke hvordan hun kan være så aktiv, med så lidt søvn!!

Hvis hun ik virker ked eller overtræt med den søvn hun får nu har hun måske ik behov for mere ????

Men kan godt se det er træls om natten, men det er jo som alt andet en af de der perioder hvor det er knapt så lyserødt at være forældre...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.