Navne til begge køn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.523 visninger
14 svar
0 synes godt om
13. september 2011

Anonym trådstarter

Puuha, der er godt nok 30 uger igen - men har fra det øjeblik jeg fandt ud af at jeg var gravid tænkt på navne.

Min første tanke var "Hvis det er en dreng skal han hedde Liam" er helt vild med det navn, men nu er det sådan at barnets storebror hedder Nikolas og jeg vil meget gerne have at de to navne ligesom klinger.

Jeg har planer om at finde ud af kønnet, men ind til da må jeg jo bare tænke over navne til begge køn.

Indtil videre har jeg disse navne;

Dreng: 
Liam
Noam
Oliver

Pige: 
Malou
Filucca
Nicoline
Naya

- Kan dog ikke helt finde pigenavne der klinger helt :s

Er der nogen der har lidt forslag? :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2011

Fam. Madsen

Anonym skriver:

Puuha, der er godt nok 30 uger igen - men har fra det øjeblik jeg fandt ud af at jeg var gravid tænkt på navne.

Min første tanke var "Hvis det er en dreng skal han hedde Liam" er helt vild med det navn, men nu er det sådan at barnets storebror hedder Nikolas og jeg vil meget gerne have at de to navne ligesom klinger.

Jeg har planer om at finde ud af kønnet, men ind til da må jeg jo bare tænke over navne til begge køn.

Dreng: 
Liam
Noam
Oliver

Pige: 
Malou
Filucca
Nicoline
Naya

dreng 

marcus - magnus - lucas - elias

pige

isabella - andrea - viola - matilde 

det var lige dem jeg kunne 

Anmeld

13. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Dreng: 
Liam
Noam
Oliver

Pige: 
Malou
Filucca
Nicoline
Naya

Nikolas og Michala/Mikala eller Michaela/Mikaela 

Anmeld

13. september 2011

Anonym trådstarter

Fam. Madsen skriver:

dreng 

marcus - magnus - lucas - elias

pige

isabella - andrea - viola - matilde 

det var lige dem jeg kunne 

Magnus er så sødt, og det samme med Lucas.
 - Marcus og Elias kender jeg bare alt for mange der hedder efterhånden.

Isabella er sødt, men også alt alt alt for normalt efterhånden, og så er det også mærket på forteltet til vores campingvogn :-D

Viola hedder min tante som jeg er langt fra vild med, og Matilde og Andrea kan jeg bare ikke lide :s

- Og det samme med Michala/Micheala

Anmeld

13. september 2011

Aagaard

Anonym skriver:

Dreng: 
Liam
Noam
Oliver

Pige: 
Malou
Filucca
Nicoline
Naya

Jeg syntes helt sikkert at Nicolas og Naya klinger, man kan ikke se det pga stavemåden på begge navne men, jeg syntes de klinger :-)

Mht dregnenavne, har du et par af min kærestes farvoritter med, men jeg er ikke helt "hooked"

Anmeld

13. september 2011

Fam. Madsen

Anonym skriver:

Magnus er så sødt, og det samme med Lucas.
 - Marcus og Elias kender jeg bare alt for mange der hedder efterhånden.

Isabella er sødt, men også alt alt alt for normalt efterhånden, og så er det også mærket på forteltet til vores campingvogn :-D

Viola hedder min tante som jeg er langt fra vild med, og Matilde og Andrea kan jeg bare ikke lide :s

- Og det samme med Michala/Micheala

hehe det er da et godt fortelt det hedder vores også  

åhh det er så svært med de navne. mine sønner hedder Marcus og Oliver var den ene bleven en pige var de kommet til og hedde Isabella Viola

men der er da også isabell 

Anmeld

13. september 2011

Anonym trådstarter

Fam. Madsen skriver:

åhh det er så svært med de navne. mine sønner hedder Marcus og Oliver var den ene bleven en pige var de kommet til og hedde Isabella Viola

Hehe, de to navne klinger også utrolig godt :-)

Anmeld

13. september 2011

Anonym trådstarter

Aagaard skriver:

Jeg syntes helt sikkert at Nicolas og Naya klinger, man kan ikke se det pga stavemåden på begge navne men, jeg syntes de klinger :-)

Mht dregnenavne, har du et par af min kærestes farvoritter med, men jeg er ikke helt "hooked"

haha, hvor sjovt, hvad er dine favoritter så om man må spørge? :-)

Anmeld

13. september 2011

Aagaard

Anonym skriver:

haha, hvor sjovt, hvad er dine favoritter så om man må spørge? :-)

Hvis vores barn bliver en dreng, skal han hede Matias/Mathias, det var det eneste drenge navn vi begge er rigtig glade for

Så jeg har Matias, Kalvin/Calvin og jeg ELSKER navnet Birk (men det får jeg vidst ALDRIG overtalt kæresten til)

Men generelt har vi været meget bedre kørene mht pige navne

Rebeka, Silje, Tilia, Aunete/Agnete, men bliver vores barn en pige skal hun hedde Milia (Milja)

Anmeld

13. september 2011

lailamik

Anonym skriver:

Dreng: 
Liam
Noam
Oliver

Pige: 
Malou
Filucca
Nicoline
Naya

aaah jeg kan godt lide dine navne -Nikolas og Naya lyder så sødt sammen :p og det samme er gældende for Liam og Nikolas

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.